Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Why?
KimD schreef:Omdat dat stront irritant is.. mensen die 50 dingen per dag delen voor iets te winnen. Vaak gooi ik die uberhaupt uit de lijst.
Maar TS, het is me nog niet opgevallen.

Saskiaatje schreef:KimD schreef:Omdat dat stront irritant is.. mensen die 50 dingen per dag delen voor iets te winnen. Vaak gooi ik die uberhaupt uit de lijst.
Ohhhh, delen als in sharen. Ik dacht, delen als in veel van zichzelf met de rest van de wereld delen oftewel posten.
Ik vond 't al zo vreemd.
"Nee, jij plaatst teveel dingen over jezelf op Facebook. *ontvrienden*"
Saskiaatje schreef:"Nee, jij plaatst teveel dingen over jezelf op Facebook. *ontvrienden*"
).
Relaxed schreef:Ik bedoel idd het delen van die like en win acties, die kan je vrij simpel blokkeren, maar personen die die 20-30x per dag doen (die zijn er serieus) ontvolg ik idd.
Maar even ontopic, niemand die nu ineens al die vriendschapacceptaties ziet? En hoe ik dit kan veranderen?
. Saskiaatje schreef:KimD schreef:Omdat dat stront irritant is.. mensen die 50 dingen per dag delen voor iets te winnen. Vaak gooi ik die uberhaupt uit de lijst.
Ohhhh, delen als in sharen. Ik dacht, delen als in veel van zichzelf met de rest van de wereld delen oftewel posten.
Ik vond 't al zo vreemd.
"Nee, jij plaatst teveel dingen over jezelf op Facebook. *ontvrienden*"
Echt een ideale optie, je ziet ze niet, maar ze blijven wel vrienden.. Krijg je ook geen scheve gezichten en lastige vragen
Ik verplaats zulke mensen ook naar de 'kennissen' en dan zien ze ook weinig van datgene wat ik erop zet
=win/win!
Relaxed schreef:KimD, je kunt nu ontvolgenEcht een ideale optie, je ziet ze niet, maar ze blijven wel vrienden.. Krijg je ook geen scheve gezichten en lastige vragen
Ik verplaats zulke mensen ook naar de 'kennissen' en dan zien ze ook weinig van datgene wat ik erop zet
=win/win!
KimD schreef:Relaxed schreef:KimD, je kunt nu ontvolgenEcht een ideale optie, je ziet ze niet, maar ze blijven wel vrienden.. Krijg je ook geen scheve gezichten en lastige vragen
=win/win!
Ja dat heb ik al een lange tijd bij mijn schoonmoeder.