Ik ben opzoek naar een goede pc of laptop om mee te gamen. Ik heb nu een Toshiba, sinds een paar maanden, waar ik nu al helemaal zat van ben. Ik ben eigenlijk opzoek naar een laptop die verscheidene grote games aankan, onder andere de Sims 3 + een groot deel van de uitbreidingen, de 'The Walking Dead' game en Call Of Duty, en natuurlijk sims 4 als die uitkomt. Verder moet ik er ook nog wat dingen op kunnen doen met met Word en Powerpoint (wat alle computer eigenlijk wel kunnen) en flink wat internet gebruik (geen bokt hoor, nee hoor...
) Nouja, je begrijpt het wel, een laptop in een betaalbare prijsklasse die een net wat betere videokaart en processor heeft dan die standaard poedersuiker laptop die ik nu heb. Ik denk aan een budget van rond de 600, 700 euro. Dat betekent wel dat ik mag gaan werken maar ik heb het er voorover.
Ik zat ook te denken: misschien is het mogelijk om een nieuwe videokaart in mijn huidige pc te zetten, en misschien een nieuwe processor? Er zit een van AMD in, maar volgens mij werkt een Intel beter bij gaming?
Ik weet het niet, ik ben een noob als het om computers gaat.
Alvast bedankt

P.S. Ik heb géén idee welke Toshiba dit is, mijn moeder had hem voor me gekocht.
Ik speel er voornamelijk Assassin's Creed op
En een laptop aanpassen is idd nogal lastig, dat weet ik, maar ik dacht eigenlijk aan een computerreparateur, die euh, kan dat vast wel xD
. Op de sites waar je onderdelen kunt bestellen kun je vaak ook voor 50 euro ofzo alles in elkaar laten zetten als je het niet aandurft 
Ik zou dat kunnen doen, maar ik vraag me af hoe duur dat dan wordt. Volgens verscheidene sites die het computer bouwen aangaan ligt het dan sowieso rond de 800 euro als je een midrange computer hebt. Lager dan midrange kan niet, want lowrange is alleen geschikt voor oudere spellen, en budgetsystemen zijn niet geschikt voor gamen.
Ik heb toch wat meer met laptops, minder ruimte innemend en dergelijke. Maar dan zit er niks anders op. Ik kan geen hoger budget nemen want ik moet al het geld bij elkaar verzamelen door krantenwijkjes als ik die computer wil. Ik ga niet een paar jaar kranten lopen om een luxe pc te kopen.
Of ik heb het verkeerd begrepen
..