telefoon valt zomaar uit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

telefoon valt zomaar uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 10:34

Het begint langzaam irri t worden , sinds een paar weken valt mijn telefoon uit . Hij staat nog op 20 a 30% batterij en dan boempats leeg en uitgevallen (zonet 49% en uitvallen) is dit een kwestie van een lamme batterij en een nieuwe halen of?? Het is een s3 mini ongeveer een half jaar oud^^

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 10:35

Ik zou even contact opnemen met de winkel waar je hem vandaan hebt!
Normaal is dit niet :P

Quad

Re: telefoon valt zomaar uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 10:36

Ik zou het inderdaad op garantie spelen.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 10:36

Gaat hij daarna wel gewoon weer aan en blijft hij dan ook aan?

Haal je batterij er eens uit en leg hem op de tafel. Als hij niet meer plat ligt zijn de cellen in de batterij kapot en word de batterij bol. Dat is heel gevaarlijk voor je telefoon want door de bolling kan de druk van de batterij je scherm via de binnenkant laten barsten. In dat geval is een nieuwe batterij een vereiste.

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 10:37

Ik zou er inderdaad even mee naar de winkel gaan

leroyy1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 10:37

battarij der ut halen en dan er weer in doen helpt misschien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 12:57

Hij is dan compleet leeg , gaat uit aan en piepen dat hij honger heeft . Net flikte hij het bij 60% om uit te gaan en weer aan terwijl ik een (belangrijk) gesprek voerde. .

Ik zal hem zo er in en eruit doen ..

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 13:01

Samsung??
ik heb er op een half jaar tijd al 3 versleten,, allemaal het zelfde probleem, voor mij nooit meer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 14:44

Mijn oude Gio kon alles hebben zelfs zwemmen. .

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 14:46

De Gio had ik dan ook in het water laten liggen. :+

Tsja, kan best zijn dat je een defecte batterij hebt, ik zou in eerste instantie toch even proberen om de telefoon te resetten, misschien dat deze de batterij momenteel niet correct uit leest, mocht je daarna nog steeds problemen hebben terug naar de winkel of direct via Samsung.nl de chat contacten en op laten sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:34

Nee hij was mijn eerste met touchscreen :)

Dan haal ik foon eerst leeg wil niet sommige foto's verliezen .. maar hij is voor de 4de keer vandaag aan de lader ><

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:37

Idd naar de winkel gaan waar je hem vandaan hebt. Als je tel niet te veel beschadigd is geven ze je misschien een nieuwe batterij. En anders zelf een nieuwe batterij, zo duur zijn batterijen niet geloof ik

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:43

TS: heb je nu al naar de batterij zelf gekeken? Ik had dezelfde problemen en bij mij lag het aan de batterij zelf. Die was bol geworden wat betekend dat de cellen kapot zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 19:01

Nee hij is niet bol , ik wacht op de back up van de foto,s en dan naar de winkel

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 11:33

Oei...

Ik ben bang dat dit ook aan het type telefoon kan liggen.. Vriendin van me heeft namelijk ook de S3 mini en precies hetzelfde probleem. Ook zij gaat binnenkort met de telefoon naar de winkel, heel vervelend dit..

Succes!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 11:35

takkie_muis schreef:
Het begint langzaam irri t worden , sinds een paar weken valt mijn telefoon uit . Hij staat nog op 20 a 30% batterij en dan boempats leeg en uitgevallen (zonet 49% en uitvallen) is dit een kwestie van een lamme batterij en een nieuwe halen of?? Het is een s3 mini ongeveer een half jaar oud^^

Zelfde probleem als met mijn s4 naar een Samsung point gaan en dan krijg je een nieuwe batterij, het kan anders ook aan je moederboard liggen dan sturen ze hem van daar uit op naar de reparateur.
Dat hebben ze met die van mij toen ook gedaan, hij deed het toen weer een tijdje. Toen kwamen de problemen weer terug en kreeg ik nieuwe batterij en was het gezeur even weg.
Nu heb ik hem weer opgestuurd en is het als het goed is nu opgelost hoop ik. En anders sta ik over een week of wat een stuk minder vriendelijk bij het samsung point.
Laatst bijgewerkt door Lau op 25-04-14 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 11:51

Ik heb ook de S3 mini, precies het zelfde probleem, heb hem nu een jaar. Valt elke keer uit en als die weer herstart elke keer ongeveer 10% weg van de batterij.. heb een nieuwe batterij besteld, doe ik er vanavond thuis in. Ik laat wel weten of dat helpt.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 11:52

Nieuwe batterij kost btw 17 euro online.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 11:53

Ik denk dat het aan je batterij ligt. Is het zo als je je accu eruit haalt dat je dan een klein randje ziet? Ik denk dat er iets mis is met óf je batterij óf de koppelaar waar je batterij tegenaan zit.
Heb je er verder ook niks raars mee gedaan?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 11:54

AustriaTrick schreef:

als je naar een samsungpoint gaat kan je hem waarschijnlijk vergoed krijgen kreeg ik ook :)

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 11:55

lrtj_ schreef:
AustriaTrick schreef:

als je naar een samsungpoint gaat kan je hem waarschijnlijk vergoed krijgen kreeg ik ook :)

Klopt ik heb verzekering, maar dan ben ik hem weer 2 weken kwijt.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 11:56

dit was bij mijn vriend zijn iphone 4g

dit bleek gewoon een kapotte accu te zijn! :)

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 11:56

Dat ligt inderdaad waarschijnlijk aan de batterij. Ik had dat met mijn HTC chacha. Fijne telefoon, ook nog niet zo oud en opeens viel hij zomaar uit en wanneer ik hem dan opnieuw aan deed, gaf hij aan dat de batterij op 1 of 0% zat. Vervolgens een nieuwe batterij gekocht en erin gedaan en nooit weer het probleem gehad. Dit zal voor jou dus ook waarschijnlijk de oplossing zijn. Succes ermee.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 11:57

lrtj_ schreef:
AustriaTrick schreef:

Klopt ik heb verzekering, maar dan ben ik hem weer 2 weken kwijt.

Van de batterij niet hoor, ik kreeg hem gewoon mee heb mijn telefoon niet verzekerd dat is geldklopperij.
Ik gaf aan dat ik er problemen mee had en dat kon kloppen was van een bepaald type batterij, en toe kreeg ik een nieuwe mee toen het ook daadwerkelijk die batterij was.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 12:13

[/quote]

Klopt ik heb verzekering, maar dan ben ik hem weer 2 weken kwijt.[/quote]

Van de batterij niet hoor, ik kreeg hem gewoon mee heb mijn telefoon niet verzekerd dat is geldklopperij.
Ik gaf aan dat ik er problemen mee had en dat kon kloppen was van een bepaald type batterij, en toe kreeg ik een nieuwe mee toen het ook daadwerkelijk die batterij was.[/quote]

Vind het geen geld klopperij, 2x laten vallen, 2x scherm kapot, bij de turk was dat 160 euro per keer, en nu met 5 euro per maand heb ik dus al 2 x 160 euro bespaard.