Ik vind de laatste tijd gekke beestjes in huis en inmiddels worden het er met de dag meer en ze zijn voor mijn gevoel overal.
Weet iemand wat dit voor beestjes zijn en nog belangrijker: wat kan ik er tegen doen?
Ik krijg er echt de kriebels van!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Safiera schreef:Oh, die heb ik ook! Komen op (droog) eten af, zaten bij mij in een pot paardensnoepjes ooit (gelukkig zat daar een deksel op). Nu heb ik ze in mijn kamer. Misschien door de zak gebroken mais die daar stond, ik weet het niet zeker.
Veel stofzuigen helpt wel wat, DE oplossing nog niet gevonden helaas.

KingYasFenn schreef:Safiera schreef:Oh, die heb ik ook! Komen op (droog) eten af, zaten bij mij in een pot paardensnoepjes ooit (gelukkig zat daar een deksel op). Nu heb ik ze in mijn kamer. Misschien door de zak gebroken mais die daar stond, ik weet het niet zeker.
Veel stofzuigen helpt wel wat, DE oplossing nog niet gevonden helaas.
stofzuigen doet ze tijdelijk verdwijnen,ze kruipen gewoon weer uit je stofzuiger hoor
maar ze komenniet uit je (droog) eten hoor.. Ze komen ergens vandaan, ergens waar ze zich lekker kunnen voortplanten en dat zijn dus donkere stukjes. (zoals onder je drempel of in kiertjes/voegjes in je keuken..)
Citaat:stofzuigen doet ze tijdelijk verdwijnen,ze kruipen gewoon weer uit je stofzuiger hoor
maar ze komenniet uit je (droog) eten hoor.. Ze komen ergens vandaan, ergens waar ze zich lekker kunnen voortplanten en dat zijn dus donkere stukjes. (zoals onder je drempel of in kiertjes/voegjes in je keuken..)
[/quote]
.