Echt hoor, ik ben goed met computers. En normaal kan ik altijd alles meteen vinden, maar nu wil het niet meer
Laptop is 3 jaar oud, heeft nooit veel op gestaan. Ook geen zware programma's.
Vanavond eerst maar ff Hitman Pro gedraaid en maar 5 dingen die 'gevaarlijk' werden gescand. Is allemaal verwijderd. Maar niet het gewenste resultaat.
Opstarten is traag. Laptop moet aan de lading, anders valt hij onverwacht uit terwijl de batterij nog minimaal half vol is. Start soms niet meer op. Dus dan ben ik bang dat hij crasht. Start uiteindelijk na veel geram op de aan-knop wel op en draait dan weer tijden goed.
Daarnaast valt de verbinding weg, wat niet klopt. De gewone computer heeft namelijk wel internet. De andere laptop ook en de tablet heeft ook geen problemen. Evenals de vier smartphones die op dat moment draaien. Er is dus ook geen probleem met de router.
Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerscriptie, dus heb alles voor de zekerheid ook maar in Dropbox staan.
Wie heeft dé tip?
Overigens heb ik het idee dat het wel zou kunnen zijn dat het komt omdat ik de laptop veel in slaapstand heb staan. Soms dagen achter een. Dus daar ben ik mee opgehouden. Maar het wordt zeker niet beter.
Niet goed opgelet 
En nooit doe
Succes!
Haha nee je snapt wat ik bedoel, gewoon te veel voor een laptopje