en dus zat ik te bedenken wat er allemaal in een auto móét!Dingen als een gevarendriehoek, schadeformulieren, snoepjes....
Wat ligt er in jouw auto en móét ik ook hebben?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en dus zat ik te bedenken wat er allemaal in een auto móét!
). Veiligheidshesje staat genoteerd! Misschien wel meerdere, ivm passagiers
. Zo'n hamertje moeten wij nog ergens in de oude auto hebben, kijken of ik die mag. Wees gerust, ik bevestig hem goed ipv zoals nu ergens in de achterbak
.
Sting schreef:Zo'n hamertje moeten wij nog ergens in de oude auto hebben, kijken of ik die mag. Wees gerust, ik bevestig hem goed ipv zoals nu ergens in de achterbak.
Morrie schreef:Sting schreef:Zo'n hamertje moeten wij nog ergens in de oude auto hebben, kijken of ik die mag. Wees gerust, ik bevestig hem goed ipv zoals nu ergens in de achterbak.
ik had hem al zo'n jaartje of 35 ergens in de auto slingeren, maar pas geleden kocht ik een auto van iemand die in een rolstoel zit (door een auto ongeluk heel lang geleden). Het eerste wat hij heeft laten doen, is het hamertje bevestigen onder mijn stoel.
Toen ik vroeg waarom hij het daar had laten vastmaken, zei hij: daar kan je bij als je met de auto op z'n kop ligt

Morrie schreef:ik heb in mijn telefoonhoesje gewoon mijn betaalkaart (+ rijbewijs+kentekenbewijs) en die heb ik altijd bij me.
Een anwb lidmaatschap lijkt me erg handig, beter dan een krik en ander gereedschap