Ik ga over 2 weekjes een laptop kopen, of dat wil ik in ieder geval (heb deze nodig voor school volgend jaar). Maar nu zie ik door de bomen het bos eigenlijk niet meer.
Ik was vandaag bij de BCC, gewoon om even naar het aanbod te kijken, en hierdoor is het eigenlijk alleen maar lastiger geworden. Zo stond ik bij een zeer mooie samsung, zo'n kleine waar geen processor in zit maar een ssd ding. Hiervan is het beeldscherm kleiner maar gaat de accu langer mee en omdat er geen draaiende processor in zit is het ding minder kwetsbaar. Er zit hier geen ruimte in om een schijf af te spelen.
Ook heb je de wereld aan laptops. Ze hadden daar een hele rij met allemaal laptops van 15.6''. Hartstikke leuk maar ik heb geen idee wat ik nodig heb.
Daarom vraag ik gewoon jullie advies! Wat is nu een fijne, goedwerkende laptop die ik kan gebruiken voor school en gewoon lekker mee kan internetten en af en toe een filmpje kan kijken. Uiteraard gaat school voor.
Mijn budget is €400,- (omdat ik meer niet nodig vind en het aanbod voor die prijs ook giga is)
Alvast bedankt
Verschillende hele slechte ervaringen mee gehad dus ben daar een beetje huiverig voor. En wil wel echt een laptop dus geen tablet/ipad oid.
? Ik heb in ieder geval een Vaio en deze is van Sony, of is dit in Nederland hetzelfde?