Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

NatasjavE schreef:Nou voor mezelf maakt het me niet zo veel uit. Mijn katten zitten binnen.
Maar die eenden en ganzen wonen in het park. Die kunnen nergens heen. Ze zitten nu allemaal op een kluitje in het water...
Janine1990 schreef:NatasjavE schreef:Nou voor mezelf maakt het me niet zo veel uit. Mijn katten zitten binnen.
Maar die eenden en ganzen wonen in het park. Die kunnen nergens heen. Ze zitten nu allemaal op een kluitje in het water...
Ze kunnen toch vliegen/weglopen? Of is het een gekooide vijver?
biancc__ schreef:Tsjaa.. Overal zitten dieren van klein naar iets groter... Dat zou betekenen wanneer er dieren aanwezig zijn dat er geen vuurwerk afgestoken mag worden, oftewel nergens.... Mieren hebben ook gevoel. Haha.
Ik ben het er mee eens dat je wel MOET uitkijken waar je je vuurwerk afsteekt.
imd schreef:Die tijd heeft natuurlijk 0,0 zin. Hier zijn ze ook al dagen bezig. Van de week om 11 uur savonds nog een flinke bom.
Siervuurwerk maakt mij allemaal niet zoveel uit, dat kan ik handelen, maar die knallers/bommen vind ik wel mateloos vervelend..
Janine1990 schreef:imd schreef:Die tijd heeft natuurlijk 0,0 zin. Hier zijn ze ook al dagen bezig. Van de week om 11 uur savonds nog een flinke bom.
Siervuurwerk maakt mij allemaal niet zoveel uit, dat kan ik handelen, maar die knallers/bommen vind ik wel mateloos vervelend..
Hier op 2 december een gebouw beschadigd door het afsteken van een vlinderbom of nitraat... Dat was niet de eerste knal die wij hebben gehoord dit jaar.