Wij hebben lekkage vanuit de douche. En inmiddels een prachtige vochtplek in de woonkamer waar het water doorheen drupt als iemand doucht.
6 week geleden melding gemaakt van de lekkage.
Dag later kwam een inspecteur.
Hij kijkt naar de plek en zegt: Dat komt vanuit de douche denk ik
zover waren wij ook al.Wij naar boven.
Jaja, de hele vloer moet eruit mevrouw.
Maar zegt hij, deze douche stamt uit de jaren 70 en is in zijn geheel wel aan vervanging toe.
Nou graag.
Ik ga het in werking zetten en je hoort het binnenkort.
Heb er duidelijk bij verteld dat ik dit toch wel zo snel mogelijk opgelost wil hebben.
Mijn zus had ook lekkage en die heeft een week niet kunnen douchen omdat de muren/vloer moest drogen.
En daar voel ik vrij weinig voor in de winter. Als ik stijfbevroren thuis kom wil ik toch graag onder de warme douche.
Was geen probleem, binnen paar week geregeld.
niet dus.Na 4 week wachten maar weer eens gebeld. Ja mevrouw het is smoordruk allemaal kapotte huizen(door storm). Ik ga vanmiddag bellen met de inspecteur, bel ik u morgen terug.
Hele donderdag braaf telefoon in de buurt gehouden. Maar niks, dus vrijdag maar weer zelf gebeld.
Ja, mevrouw ik heb hem nog niet gesproken. Zodra ik meer weet bent u de eerste die het hoort.
Vorige week weer de hele week braaf gewacht. Maar niks
Dus vanmorgen maar weer gebeld.
Ja, mevrouw ik heb hem gesproken, hij is er mee bezig. Er is een offerte aangevraagd.
Het duurt allemaal wat langer want we zitten ook nog met de stormschade (bij ons liggen de dakpannen ook nog steeds niet op dak maar dat terzijde) enzenz.
Wat moet ik hier nou mee??? Moet ik maar braaf blijven wachten? Boos worden? Eisen stellen?
Heb wel gevonden dat grote problemen als lekkage binnen 6 week hersteld moeten worden als je nieuw in het huis komt.
Maar hoe zit het als je al 17 jaar in het huis woont??
heb ze zeer vriendelijk verzocht om de hele muur te sauzen, heb alleen gevraagd of hij dat bij zijn moeder ook zo zou doen en met veel gemopper heeft hij toch de hele muur gedaan. Je moet wel jemondje bij je hebben hoor anders zijn ze snel klaar.
dus niet douchen als ik stijfbevroren thuis kom