PS3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

PS3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:03

Jaja, Ik ga sparen voor mijn eigen, helemaal van mezelf :') , PlayStation 3, waarom?
*gratis verbinding met internet
* gratis verbinding voor multiplayer
* Controller vind ik fijner
* Heb ervaringen met PS en niet met xbox.

Maar dan,,

Ja, zo rijk ben ik niet, dus waar koop je dat ding het goedkoopst? en dan ook goede kwaliteit :D
Liefst met 2 Dualschock controllers :D

iemand enig idee?

liefsmarleen

Re: PS3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:04

misschien wachten tot de PS4 uitkomt, misschien gaan de prijzen dan al een stuk omlaag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:05

liefsmarleen schreef:
misschien wachten tot de PS4 uitkomt, misschien gaan de prijzen dan al een stuk omlaag

Dat is een hele goede! dat ga ik dan sowieso doen!

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:07

Heb gehoord dat met de ps4 de internet moet worden betaald net als bij de Xbox (?).
De Ps4 gaat ook 400 euro worden had gehoord.
Idd beter ff wachten tot de ps4 uitkomt zullen ze flink gaan dlane de ps3
Hier verschillende incl prijs: http://www.vergelijk.nl/console/sony/r/ ... 3godnVQArQ of 2e hands?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:09

Wachten tot de PS4 uit komt of doorsparen voor een PS4. :) Als eenmaal de PS4 uit is zal de productie voor spellen voor de PS3 langzaam aan (of heel snel) terug lopen en uiteindelijk stoppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:10

booster schreef:
Heb gehoord dat met de ps4 de internet moet worden betaald net als bij de Xbox (?).
De Ps4 gaat ook 400 euro worden had gehoord.
Idd beter ff wachten tot de ps4 uitkomt zullen ze flink gaan dlane de ps3
Hier verschillende incl prijs: http://www.vergelijk.nl/console/sony/r/ ... 3godnVQArQ of 2e hands?

1e hands, ik ga hem veelvuldig gebruiken denk ik en wil dan niet het risico met een 2ehands nemen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:12

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:14

Vind het niet echt een site waar ik een PS3 zou kopen.. :+ Volgens mij is die site ook nergens bij aangesloten, bij organisaties ezno.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:16

Joyce, ik zou gewoon een xbox kopen. :+

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:16

Of wat meer betalen en zeker weten dat je een goeie koopt waar niet aan gefrutseld is of doorsparen voor een PS4 :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:17

Summerfly schreef:

Nee, ik hoor te veel verhalen over red ring of death, en andere minpunten.
Kijk argumenten in OP :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:18

Leverage schreef:
Of wat meer betalen en zeker weten dat je een goeie koopt waar niet aan gefrutseld is of doorsparen voor een PS4 :+

Doorsparen is geen probleem, een ps4 kopen wel :')

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:20

Waarom is een PS4 kopen een probleem? :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:22

prugelpiet schreef:
Summerfly schreef:

Nee, ik hoor te veel verhalen over red ring of death, en andere minpunten.
Kijk argumenten in OP :D

RROD komt niet heel vaak voor hoor, en als het al voorkomt dan gebeurt het meestal bij de oude Xbox versies (de witte).
Ik heb zelf een witte en ik ken nog heel veel andere mensen met een witte Xbox. Geen problemen. Zelfs mensen die wel een RROD hebben gehad en waarvan de Xbox het nog gewoon doet :+

Ik zou inderdaad wachten tot de PS4 uit is. Of een Xbox kopen :D (Witte Xbox is trouwens aardig goedkoop. Had de mijne voor 140 euro incl. 16 spellen waaronder Guitar Hero)
Overigens vind ik de controller van de Xbox juist fijner dan die van PS :+ Heb met beide ervaring.

Nadeel is inderdaad dat de productie van spellen voor Xbox 360 en PS3 straks stopt :=

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:25

Ik vind juist de controllers van de Xbox kei vervelend :+ Vind die van de PS3 sowieso fijner dat ze opladen via een kabel en niet met batterijen zoals bij de Xbox. Ze liggen wel allebei fijn in de hand.

Ik had laatst Skyrim gedaan op de Xbox (normaal speel ik die op de PS3) had na een half uur nog niet door welke knop nou waarvoor was :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:28

Ik vind die van de Xbox ook vreselijk, maar dat kan een kwestie van wennen zijn, maar nu begin ik dus weer vreselijk te twijfelen :=

Ghotsattack, Ik wil het risico van een RROD niet lopen, want dat blijkt moeilijk te repareren

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:29

Is een kwestie van wennen inderdaad. Mijn vriend heeft een Xbox en die vind de controllers van de PS3 weer kei vervelend.. :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:30

Controllers van Xbox kun je batterijen in doen, oplaadbare vierkante dingetjes ( :+ )en volgens mij ook opladen via kabeltje :)
Xbox is alleen zo groot, lomp en zwaar vind ik haha.

Ik zou gewoon eens gaan kijken op marktplaats voor een PS3, tweedehands hoeft niet per se slecht of kapot te zijn. Mijn Xbox is ook tweedehands :)

RROD is niet te repareren. Als je een RROD hebt gehad, en die kans is echt heel klein, dan kun je het beste je Xbox weggooien en een nieuwe kopen voor een paar tientjes.
RROD is bangmakerij vind ik :j

Edit: Er staan ook genoeg filmpjes en info op internet om een RROD wel te fixen.
http://www.gamefaqs.com/xbox360/927749- ... s?qid=2046
Volgens mij kan elke console zoiets krijgen, alleen hebben ze het bij de Xbox RROD genoemd omdat de ring om de aan/uit-knop dan rood wordt :')

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:37

Ps3gameskopen.nl... Doe het NIET!
Slechte service.. Kapotten spullen krijgen.. Weken over doen om nieuwe te krijgen en nog moeilijk doen ook.

Wat verder op de website kijken en je ziet nog meer slechte reviews staan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:45

oei, fijn dat je dit optijd meld!

Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar een PS3, iedereen uit mijn omgeving en vriendenkring hebben die ook, niks geen problemen,

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:48

Ik snap eigenlijk niet waarom je een PS3 wil kopen als de PS4 (begin volgend jaar?) uit gaat komen? Updates stoppen, nieuwe spellen worden uiteindelijk niet gemaakt en ook bepaalde accessoires zullen stoppen met productie :)

Ik zou persoonlijk echt doorsparen voor een PS4, maar het is je eigen keus natuurlijk. Thuis hebben we altijd goeie ervaringen gehad met Playstations, vanaf de PS1 tot de PS Vita. De PS4 kan niet anders dan goed zijn :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:51

Ik weet natuurlijk niet welke spellen jij leuk vind, maar ik heb gewoon op marktplaats gezocht naar, weliswaar, een xbox met de spellen erbij die ik graag wilde.
Gewoon tweedehands, zaten een paar spellen bij die ik niet leuk vond en die heb ik weer verkocht :D Ben je een stuk goedkoper uit dan alles nieuw kopen. Wel even bij diegene testen of alles werkt en goeie afspraken maken :)
Inmiddels heb ik een verzameling van 23 spelletjes, maargoed :+

Als je voor een PS3 gaat, dan zeg ik: Tweedehands. Anders doorsparen voor een PS4 :j
Maar dat is jouw keus uiteraard.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:53

Verkopen ze bij de Game Mania ook geen 2e hands spelcomputers?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:55

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:56