Tele 2 echt zo slecht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Tele 2 echt zo slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-13 12:03

Hallo,

Mijn abonnement van Vodafone verloopt 14 september. Dit betekend dus dat ik een nieuwe abonnement kan kiezen en toestel. Dit wil ik graag, omdat mijn huidige toestel echt 3 x niks is. Nu keek ik laatst op de site van de Dixons en daar hadden ze een heel aantrekkelijk abonnement van tele 2 voor de iphone 4 voor niet heel veel meer, dan wat ik nu heb. Het abonnement zou dan 27,95 gaan kosten. Ideaal leek het mij dus.

Alleen vroeg ik me laatst af, wanneer ik dan eventueel die bestelling zou doen bij de Dixons zaak en toen ik aan het zoeken was op google, kwam ik opeens op een forum, waar iedereen tele 2 ten sterkste afraden. Sterker nog ik las berichten als van: overstappen naar tele 2 is zelfmoord etc.

Nu ben ik dus heel erg aan het twijfelen of ik dan wel die overstap moet maken. Heeft iemand toevallig ervaring met tele 2?

Dank je wel,

Groetjes
willemijn

lovefi

Re: Tele 2 echt zo slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 12:07

Hoi!

Ik heb tele2 en het werkt bij mij prima hoor. Kan overal internetten en heb ook overal bereik. Heb eigenlijk nog helemaal geen problemen gehad met Tele2 en ze hebben een goede/meewerkende klantenservice. Dus ik zou zeggen: Doen!

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 12:16

Ik ben ook dik tevreden :-)

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 12:17

Ik heb zelf geen tele2, maar mijn beide ouders wel en die hebben dezelfde ervaringen als lovefi!
Alleen op sommige afgelegen gebieden heeft m'n vader soms geen internet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 12:20

Ik heb ook heel lang Tele2 gehad, en geen enkel probleem :)

Denk dat je van elke provider wel spookverhalen kan vinden, het gaat overal wel eens goed mis.

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 12:20

Ik ben blij dat ik er eindelijk weer vanaf ben en terug zit bij vodafone.

Vaker geen bereik als wel. Klantenservice die vanalles beloofd maar niet waarmaakt.
Zomaar uit t niets een rekening voor dataverbruik, terwijl mijn toenmalige telefoon geen internet had. Belofte dat iets word geretourneerd bqua geld, maar dan moet je welb6 maanden geduld hebben en veel zeiken, bellen en aangetekende brieven verzenden.
Afgesloten worden wegens niet betalen ( terwijl er wel betaald was).

En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Mijn advies, nooit aan beginnen

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 12:24

Ik heb ook tele2 en kan niet wachten tot ik kan overstappen naar een andere provider!
Ik ben alles behalve tevreden!
Als je een klacht hebt sturen ze je van het kastje naar de muur, krijg soms absurt hoge rekeningen met extreem veel data verbruik, terwijl ik bijna alles op de wifi doe. En als je dan belt met de vraag waar het van komt kunnen ze niks voor je doen.
Ik heb vaker geen als wel bereik...

Nee alles behalve tevreden hier! Ik raad ook iedereen af tele2 te nemen als ze vragen of het bevalt.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 13:30

Zolang het werkt gaat het prima, maar de klantenservice werkt voor geen meter, bijna hilarisch gewoon :') maar vraag me af of dat iet overal is...

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 14:56

Ik had het precies andersom, vodafone vind ik veeel te duur en zoveel meer krijg je er echt niet voor w.b.t. service. Tele2 heb ik nu het 2de abbo, vriendje ook bij tele2, moeders net omgezet naar tele2 ;) Allemaal zeer tevreden en wij wonen in het grensgebied.

inge81 schreef:
Ik ben blij dat ik er eindelijk weer vanaf ben en terug zit bij vodafone.

Vaker geen bereik als wel. Klantenservice die vanalles beloofd maar niet waarmaakt.
Zomaar uit t niets een rekening voor dataverbruik, terwijl mijn toenmalige telefoon geen internet had. Belofte dat iets word geretourneerd bqua geld, maar dan moet je welb6 maanden geduld hebben en veel zeiken, bellen en aangetekende brieven verzenden.
Afgesloten worden wegens niet betalen ( terwijl er wel betaald was).

En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Mijn advies, nooit aan beginnen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 14:59

Ik kreeg een nieuwe telefoon omdat de oude snel stuk was, na een paar weken nieuwe ook kapot niks raars mee gedaan. Opgestuurd een tijd gewacht, en een rekening van 300 euro om hem te laten repareren. Ja dag ik ben niet gek, ze hebben hem gehouden en moest weer een nieuwe kopen.

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 15:04

ik zou als je een abo met iphone 4 wilt naar de hollandse nieuwe gaan, ik zit daar nu ook en het bevalt top en het kost maar 24,39

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-13 15:59

mie123gie schreef:
ik zou als je een abo met iphone 4 wilt naar de hollandse nieuwe gaan, ik zit daar nu ook en het bevalt top en het kost maar 24,39

oke bedankt voor je tip!
Ja als ik het zo lees zijn ook hier de meningen verdeeld. ik zal wel even aanzien. ik wil wel heel graag een iphone. en die bij hollands nieuwe zou prima binnen mijn budget vallen. Kreeg jij die telefoon snel?

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 16:03

Hallo, je kan ook nog even wachten, want de iphone 5s komt bijna uit en dan is de iphone 4s dus weer goedkoper :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 16:26

mijn ouders hadden tele2 voor tv en de vaste lijn, nooit meer
klantenservice is bij particulier gebruik om te janken, beloven van alles maar het doen, ho maar :n

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-13 16:41

Horse_xx schreef:
Hallo, je kan ook nog even wachten, want de iphone 5s komt bijna uit en dan is de iphone 4s dus weer goedkoper :)

o oke bedankt voor de tip. het is alleen wel dat mijn abbo 14 september al verloopt, maar bedankt voor de tip!

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 18:47

HorseTimeXL schreef:
mie123gie schreef:

oke bedankt voor je tip!
Ja als ik het zo lees zijn ook hier de meningen verdeeld. ik zal wel even aanzien. ik wil wel heel graag een iphone. en die bij hollands nieuwe zou prima binnen mijn budget vallen. Kreeg jij die telefoon snel?

ik had hem die zelfde dag al omdat de bal compagnie in het dorp hem op voorraad had

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 18:48

Ik heb zelf goede ervaringen met tele 2 :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 18:52

Bij elke provider zijn er spookverhalen (ik werk in de telecom)
Wij bieden aan zakelijke klanten de grootste providers aan en het ene bedrijf krijgt geen verbinding bij t-mob en de andere zweert er weer bij.

Waar we vrijwel nooit wat over horen is KPN maar daar betaal je dan ook voor.

Je moet dus niet op internet zoeken voor ervaringen maar naar buurtgenootjes met Tele2

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 18:57

Ik zou dan kiezen voor hollandsnieuwe heb het sinds een maand en werkt echt goed.
ik weet dat iphone 4 bij hollandsnieuwe iets van 23,50 per maand is.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 19:24

HN is ook gewoon 26,50...

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 20:02

_Friemel schreef:
HN is ook gewoon 26,50...

nee dat was als je eerder je abo afsloot (ong een jaar geleden) de prijzen zijn omlaag gegaan

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 21:17

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:14

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 00:31

Dat is de algemene pagina, als je even op de iphone klikt dan zie je de aanbieding van de iphone.
Kan zijn dat het soms in de winkel een actie is maar die zijn nooit onbeperkt geldig, is bijvoorbeeld met extreme hitte dat ze korting geven van ter hoogte van temperatuur of een maand lang bieden ze de abo's goedkoper aan.

Ik weet echt wel waar ik het over heb ;)

@TS, vergelijk ook even met provider wat je zoal krijgt, vooral data is belangrijk als je veel facebookt en spelletjes doet zoals candycrush dan is 500MB misschien wat weinig.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-13 08:10

_Friemel schreef:
Dat is de algemene pagina, als je even op de iphone klikt dan zie je de aanbieding van de iphone.
Kan zijn dat het soms in de winkel een actie is maar die zijn nooit onbeperkt geldig, is bijvoorbeeld met extreme hitte dat ze korting geven van ter hoogte van temperatuur of een maand lang bieden ze de abo's goedkoper aan.

Ik weet echt wel waar ik het over heb ;)

@TS, vergelijk ook even met provider wat je zoal krijgt, vooral data is belangrijk als je veel facebookt en spelletjes doet zoals candycrush dan is 500MB misschien wat weinig.

oke, ja ik krijg bij beide providers 500 mb. dus voor mij wel genoeg. tenminste dat ik heb ik de laatste twee jaar ook gehad.
en ik denk idd ook dat er altijd wel negatieve tijd is. dus ik denk dat ik gewoon ga kijken bij een tele 2 abbo bij mij in de stad en ach het valt vast wel mee.