Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). En daaronder dan het echte vijverzeil volgensmij. Nou, de hond geniet daar echt van! Beetje steentjes aan de kant en hij rent er als het dolle doorheen en springt er zo in, maar kan er ook zelf uitrennen. In het midden is het diep genoeg om te kunnen zwemmen en aan de zijkanten kan hij makkelijk staan
. 

Het hangt er van af wat je honden de rest van de dag doen natuurlijk,maar ik zie 's avonds nauwelijks nog het verschil tussen schelp en mesthoop,dus het even snel zelf schoonmaken is geen overbodige luxe
Ludique96 schreef:Je hebt wel dit soort bakken die je in moet graven. http://www.vijver-expert.nl/ubbink-lobelia
jodi schreef:Het hangt er van af wat je honden de rest van de dag doen natuurlijk,maar ik zie 's avonds nauwelijks nog het verschil tussen schelp en mesthoop,dus het even snel zelf schoonmaken is geen overbodige luxe
jodi schreef:Nee,ze poepen er niet in![]()
Maar wat is heerlijker dan lekker nat op de mesthoop te gaan rollen en dan teug het water in
Lynn_Nikita schreef:Bij bv de cranenbroek heb je ook speciekuipen die een stuk groter zijn, die zijn ook groter dan een schelp en kun je evt ingraven
is dat niet iets?
ik heb even op de site gekeken maar kon niets vinden.. het is dik 1,5 uur rijden naar daar dus dat is ook net iets te gek..