Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EllaBellaah

Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 22:25

Hoi bokkers!

Zijn er al mensen die de Samsung Galaxy S III hebben besteld of al binnen hebben? Ik wil graag over gaan van prepaid naar abbo en ik kan een abbo afsluiten met 500MB internet 90 belminuten en onbeperkt internet voor €37.50, dan zou ik wel nog moeten bijleggen voor het toestel zelf maar dat maakt niet uit. Ik hoor van verschillende mensen dat hij groot is, maar wat is groot? Is hij té groot, net zo iets als de Iphone, net als een Galaxy S2? Ben heel erg benieuwd naar dit toestel!

Oh dan heb ik nog een vraagje, heb ik genoeg aan 500MB internet als ik regelmatig facebook checkt en what's app gebruik?

Hebben jullie goede ervaring met een abonnement bij vodafone, of kan ik beter een andere provider zoeken? (ik ben altijd al vodafone gewent, maar dan met een prepaid toestel)

Het lijkt me leuk om de ervaringen hier met elkaar te delen over de nieuwe Samsung Galaxy S III die officieel gisteren in Nederland is verspreid naar alle winkels!

Groetjes Ella

zonnebloem18

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 22:30

Qua mb kan ik zeggen dat ik met facebook, whatsapp en regelmatig even internet niet eens over de 200mb per maand kom.
Dan gebruik ik alleen thuis de wifi en zet ik 's nachts internet helemaal uit.
Ik had nu gewild dat ik een kleinere internetbundel had genomen.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 23:09

Bedankt :) Ben dr inmiddels uit dat ik gewoon 500MB neem, ik denk dat ik het met 200 net niet ga redden dus dan speel ik maar op safe. Voor die 5 euro extra maakt dat ook niet meer uit.

Ik ben nog steeds wel erg benieuwd naar dingen over de Samsung Galaxy S III!

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:11

Geen ervaring met de SIII, maar ik neem aan dat die telefoon niet kleiner is als de SII.
Mijn vriend heeft de SII en opzich is dat wel een heel fijne telefoon als je er even mee werkt.
Veel verschil is er tussen de SII & SIII niet volgens hem. Alleen de SIII is veel sneller.

Met 500 MB in de maand red jij dat makkelijk. Ik heb ook 500 MB in de maand en zit regelmatig op sites als bokt, facebook, knmi & ook whatapp ik heel veel. Heb internet nooit uit staan en heb zelfs de wifi uitgezet en nog kom ik lang niet aan die 500MB, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. :)

Door de grote vind ik het persoonlijk wel vervelend om de telefoon mee te nemen in je broekzak ofzo. Heb zelf mijn telefoon graag bij me, vandaar. Maar dat ligt ook voor iedereen anders.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 13:16

qua formaat weet ik niet precies of hij gelijk is aan de S2, maar hij is wel net zo groot als de HTC one x. Misschien geeft dat een beetje een beeld van de grootte :)

Wat je wel n hebt is dat die toestellen gewoon allemaal steeds groter worden doordat er ook meer op zit, men wil tv/films kunnen kijken op hun telefoon, goede foto's maken etc. Tsja dan worden de beeldschermen wel weer wat groter ja... Ik heb in principe altijd wel een tas bij me, maar het zou wel fijn zijn dat ik hem in mijn broekzak kan doen wanneer ik geen tas heb. Mijn blackberry past altijd wel inclusief hoesje, maar de S3 is net een slag groter.

Zijn er nou grote verschillen tussen de S3 en de HTC one x? Qua uiterlijk zijn ze bijna gelijk aan elkaar, van 'binnen' zie ik op filmpjes en plaatjes ook, maar heeft het ene merk sneller problemen met dingen zoals het beeldscherm dan de andere? Is de ene in het gebruik lastiger dan in de andere?

Lastig dat de S3 pas sinds gisteren uit is, er zijn erg weinig die hem nu al in handen hebben gehad!

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:18

Wij hebben hier de S2 thuis en htc one X, de one x lijkt groter omdat en een ander 'frame' zegmaar opzit maar het scheelt bijna niks.

Ik heb zelf de S2 maar vind hem te groot voor me broekzak!
Laatst bijgewerkt door linnnh op 30-05-12 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:19

mijne komt vandaag tussen 5 en 7:D

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:21

De htc one x is een flink toestel,de s3 is ook van dat formaat, uit de reviews komt de s3 wel goed uit de bus.
Ik kan aan het einde van het jaar overstappen en zit ook aan de s3 te denken heb nu de s1.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:21

Er stond gister een heel artikel op nu.nl over de SIII. Misschien dat even opzoeken?
Hij schijnt iets groter te zijn dan de SII, maar dit is nauwelijks merkbaar door de kleine rand.

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:23

Ik heb m'n focus ook al een tijdje op de Galaxy S3, en ik heb 'm dan ook besteld om daarmee m'n abonnement te vernieuwen. Zaterdag wordt hij thuisbezorgd (de witte)!
Deze twee links zijn reviews over de telefoon met best handige informatie erin: http://www.nu.nl/gadgets/2821632/review ... rieur.html en http://www.samsunggalaxys3.nl/samsung-g ... htc-one-x/

Ik denk dat hij niet in de zak van een standaard vrouwenbroek past, maar ik denk dat je daar tegenwoordig niet meer aan ontkomt. Ik heb nu al 2 jaar een Blackberry (wat een onding is dat trouwens!) en die is voor mij eigenlijk ook al te groot voor in m'n broekzak. Ben er nu wel aan gewend om m'n telefoon altijd in m'n tas te hebben en regelmatig te kijken of er berichtjes o.i.d. zijn gekomen.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 13:24

Ik zag in een filmpje dat de HTC one x en de S3 qua formaat eigenlijk hetzelfde zijn en dat de S3 net een slagje groter is dan de S2. Maar zoals Lynn_X al zegt is dat nauwelijks merkbaar. Hij lijkt idd ook groot doordat het beeldscherm zo groot is en al gelijk tegen het frame aanzit zonder zwarte rand.

Zit toch erg te twijfelen hoor, het lijkt mij echt een super telefoon en hij kan alles wat je maar wil, maar denk dat hij te groot is. Al zijn tegenwoordig alle nieuwe toestellen zo groot, kijk maar naar de HTC one X..

Oh wat spannend! Hoelang is de levertijd ongeveer? Straks moet ik nog 2 maanden wachten -O-, ja ik heb dr al heel veel over gelezen en filmpjes bekeken, maar vind het jammer dat er nog weinig bekend is over hoe hij in gebruik is in het dagelijks leven..
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 30-05-12 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:24

De SIII is groter als een iPhone. Vriend van mij heeft gister een sIII Opgehaald en ik heb een iPhone. Hij is volgens mij zelfs iets groter als de SII. Werkt prima, net als de sII alleen sneller en HD beeldkwaliteit.

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:28

Ik heb 'm 2 weken geleden bij T-Mobile besteld en toen stond er als levertijd 2 tot 3 weken. Ik weet niet hoe de levertijden nu zijn, maar ik heb wel gelezen dat de blauwe variant vertraagd is en dat dat dus langer kan duren voor je 'm uiteindelijk in huis hebt.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:46

Ik heb hem vanmorgen gekregen in het wit maar vind hem idd gróót ;). Mijn hele Samsung Galaxy S is bijna net zo groot als alleen het scherm van de SIII :P.

Ik had de Samsung Galaxy S en wilde sowieso weer een Samsung. Ik heb 'm nog niet in gebruik want hij is op het werk bezorgd en ik moet alle gegevens (telefoonnummers etc) nog overzetten. Ik heb een nieuw simkaartje gekregen en degene die in mijn oude telefoon zit is groot en in de nieuwe telefoon zit een kleine, ik moet het dus wel in één keer goed doen als jullie begrijpen wat ik bedoel ;).

Ik ben heel benieuwd maar ik ben fan van Samsung dus het zal wel goedkomen denk ik zo ;).

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 13:48

Oh en ik heb trouwens echt onbeperkt Internet, voor die € 4,95 p. mnd wil ik niet moeilijk doen ;-).

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 14:00

Ja maar toen zeiden ze dat misschien omdat hij gisteren pas in de verkoop is gegaan? Dan is het logisch dat je even moet wachten :) maar ik ben benieuwd :p

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 14:03

De witte is er dus al wel want die heb ik vanmorgen gehad. Loversyl, welke kleur krijg jij?

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 14:07

Ik krijg de witte, had de blauwe besteld maar die duurde nog 3/4 weken en ik heb nu helemaal geen mobiel en wel een simkaart die al loopt dus dan maar de witte.
Doe er toch een hoesje omheen dus de kleur maakt niet zo uit

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 14:10

Hoesje moet ik idd ook nog kopen.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 14:29

Ik zag dat je bij vodafone er zo'n basispakket bij krijg met oordopjes, oplader en hoesje. Heb jij er die niet bij gekregen?

Weet iemand al hoe hij is in gebruik? Makkelijk, ingewikkeld, typt hij fijn etc?

Hoor van veel mensen dat ze de plastic behuizing er nep uit vinden zien, op foto's vind ik dat heel erg meevallen, maar is dat in het echt ook zo?

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 14:34

EllaBellaah schreef:
Ik zag dat je bij vodafone er zo'n basispakket bij krijg met oordopjes, oplader en hoesje. Heb jij er die niet bij gekregen?

Weet iemand al hoe hij is in gebruik? Makkelijk, ingewikkeld, typt hij fijn etc?

Hoor van veel mensen dat ze de plastic behuizing er nep uit vinden zien, op foto's vind ik dat heel erg meevallen, maar is dat in het echt ook zo?

denk dat je hem dan via vodafone zelf had moeten bestellen maar dan had je een duurder abonnement

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 14:58

EllaBellaah schreef:

Ik heb alles erbij, alleen geen hoesje.

Ik heb nu de Samsung Galaxy S er de SIII ziet er precies hetzelfde uit maar dan groter ;). Ik vond de S er ook niet goedkoop uit zien eigenlijk. In gebruik schijnt hij weinig af te wijken van de voorgangers maar ik heb 'm zelf dus nog niet in gebruik. Morgen pas (vanavond crossles dus laat thuis)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 19:03

Hmm dacht toch echt dat ik al een half uur geleden een berichtje had geplaatst :+

Bij vodafone kan ik een abonnement afsluiten voor €37.50 pm, dan krijg je er een flip-cover bij, maar of dat nou een hoesje is of alleen zo'n ding voor de voorkant weet ik dus niet...

Ik heb geen idee hoe de vorige galaxy's waren in gebruik, dus voor mij is het sowieso helemaal nieuw allemaal.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 19:59

Ik krijg hem als het goed is morgen in huis, de witte. Ben erg benieuwd ernaar... maar als hij idd iets groter is dan kost me dat ook weer een nieuw hoesje, nouja het is zo...

Ik heb nu al een jaar de S2 en ik vond deze erg fijn in omgang.
Moest er even aan wennen maar zou hem echt niet meer kwijt willen hoor maar helaas... zijn broertje staat op de loer dus straks afscheid nemen van mijn S2. :(:)

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 08:01

zo enorm groot vind ik hem niet.
ik ben overgegaan van een nokia oud ding naar een samsung galaxy s3.
en ik kan niet meer stoppen met erop zittenXD
hij is echt heel gaaf, duurt wel erg lang voordat ik alles snap omdat ik alle apps enz niet ben gewend