Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sjolvir schreef:Als Tom ook achter de muur zit is er niets aan de hand, eet hij van zelf een keer Jerry op.
Maar even zonder gekheid...
Zitten er ergens ventilatie roosters, aan de binnen of buitenkant van je huis?
En kan je onder de vloer komen in de kruipruimte?
Dan zou ik daar beginnen met gif en vallen.
Stopcontact los maken is ook een optie (wel eerst stroom eraf!) om achter de muur te komen.
Sterkte met Speedy conzales en Jerry en vrienden.
Zwitsal schreef:He jakkes, muizen in t plafond.. Heb je ergens spotlichtjes oid in het plafond zitten? Mijn ouders hebben ook regelmatig muizen in het plafond en doen dan gif doosjes neerleggen door een spotlampje er uit te draaien. Door dat gat kan dan net een doosje geschoven worden :p
Ersina schreef:Is het misschien een idee om een tijdje op katten van vrienden die op vakantie gaan te passen? Over het algemeen hebben katteneigenaren geen last van muizen. De lucht die katten verspreiden vinden muizen angstaanjagend. Ook al jaagt de kat niet op de muis, de muis zoekt zijn onderkomen elders.
Het proberen waard....tenzij je niet van katten houdt.
Babeth schreef:Huisdieren zijn hier helaas niet toegestaan. Ik huur particulier. Anders was er allang een kat geweest. Misschien kan de vuile kattebak van een vriendin lenen voor de geur.
. En dat was toen we hier net woonden, het moment dat we echt net hier gingen wonen en de badkamer nog in oude status was en ik me toch een partij nodig naar het toilet moest maar mijn lief zat beneden op het toilet, rende ik snel naar boven om daar naar het toilet te gaan (lang leve 2 toiletten in huis
). En ik weet niet waarom maar ik zat zo ineens omhoog naar die toen nog afschuwelijke schroten plafond te kijken in de badkamer, en ineens voordat ik het zelf wist zat ik zelf bijna tegen het plafond ik stond meteen rechtop van het toilet, aangezien daarboven een lamp hing en daar zat een muis in (was al dood) maar goed ik schrok me de pleuris...