Wij kopen de Action leeg! Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat ga jij voor 'nieuw' product van de Action aanschaffen?

Fleecevest
64 (22%)
Tondeuse
49 (17%)
Rubber borstel
79 (28%)
Ik heb nog niet eens het serum, de lederdoekjes of de flextub geprobeerd!
87 (31%)

Totaal aantal stemmen: 279

Zidore

Wij kopen de Action leeg! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-11 22:33

Afbeelding
http://www.action.nl

Het 4e topic alweer!!!! Vind je het ook ongelooflijk dat er zoveel bokkers zoveel pagina's vol kunnen schrijven over 1 winkel?? Lees verder en verbaas je over wat we er allemaal vandaan halen en vooral over welke spullen we voor (bij) onze paarden gebruiken.

Dit topic gaat over alles wat we bij de winkelketen Action halen. Iedereen is welkom om z’n nieuwste aanwinsten hier te delen of goede tips voor aankopen te geven.

Deel 1 [HTT] Wat koop jij bij de Action?

Deel 2 [HTT] Wat koop je bij de Action? Deel 2

Deel 3 [HTT] Wij kopen de Action leeg! Deel 3

Wat kopen we er dan?

Voor de aankomende winter vind je er o.a.:
- Fleece/thermo/winter legging voor onder je rijbroek :brr:
- Reflectiejasje :#
- Lampjes voor aan je hoofdstel of zadel (van die kleine lampjes voor je fiets)
- Lampjes voor op je cap :)*
- Fleecevest voor in de winter op stal AfbeeldingAfbeelding
- Diverse inlegzolen voor in je stalschoenen (thermo tegen koude voeten!)
- Fleecedekens (ook vermaakt tot deken door de handige bokker)

Maar de top 3 van producten zijn toch wel: *tromgeroffel*

#1 Dé Lederdoekjes Afbeelding
Waarvoor: zadels, hoofdstellen en ander leer van paardentuig mee te poetsen "Deze fantastische lederdoekjes zijn, zoals de naam al zegt, geschikt voor alle soorten leder. Dus ja, ook voor je leren hoofdstel, voor je leren zadel, voor je leren laarzen, voor je leren schoenen, voor je leren halster en alles wat je verder nog aan leer hebt liggen."
Prijs: . Een pakje kost :$ 0,72
Waar: je vind ze in de winkel bij de schoonmaakspullen/wasmiddelen in de buurt of tussen de (huis)reinigingsdoekjes of bij de schoenpoetsspullen (verschilt per winkel maar ze zijn je zoektocht waard!).
Gebruikerstips: gebruik ze niet zonder dat je het leer daarna invet met een lederolie of ledervet, anders krijg je een witte waas. Lederen laarzen, jodphurs etc. kun je invetten met de King schoenpoets (zwart) met bijenwas (uiteraard ook bij de Action te koop)
King schoenpoets Afbeelding (dit is de witte variant, de zwarte ligt er naast in de winkel) Dit gebruik je uiteraard niet op je zadel :+
Op concours kun je je laarzen/hoofdstel nog vlak voor je proef een extra laatste glim geven met de glimspons Afbeelding

#2 Haarserum Afbeelding Afbeelding
Waarvoor: om de manen en staart van je paard/pony te ontklitten en te laten glimmen
Prijs: :$ 2,99
Waar: bij de shampoos en is van het merk Hegron. Let op dat je het serum koop en niet de spray.
Gebruikerstips: Het werkt het zelfde als antiklit/cowboymagic . Gebruik het alleen op droge manen en staart. Het beste is om het serum op een manenborstel te verdelen en dan de staart op diverse plekken door borstelen. Je zult merken dat de staart heel snel doorkambaar is. Je kunt het ook op je handen uitsmeren. Smeer het serum dan uit over je handen en strijk het langs de haren. Doe dit zo’n 3 á 4 keer achter elkaar met elke keer een pompje uit het flesje. Bij dikkere staarten gebruik je meer. Als je de staart/manen eerst wast, laat ze dan goed drogen voordat je het serum gebruikt. Sommige bokkers hebben het serum ook verdund met water en in een sprayflacon gedaan (om gladde vingers te vermijden). In tegenstelling tot veel andere sprays blijft de staart lang goed doorkambaar. Omdat er zoveel vragen zijn over het gebruik is er zelfs een [url=http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=13&t=1514451&hilit=serum
]eigen topic[/url].
#3 Flextub Afbeelding 15 l. of Afbeelding 40 l.
Waarvoor: flexibele emmer om paard te voeren
Prijs: :$ 2,79
Waar: bij de tuinspullen
Gebruikerstips: handig voor paarden die gewone emmers slopen en ze kunnen niet in het hengsel blijven hangen. Ze zijn er in het rond en vierkant verkrijgbaar en in 15 liter of 40. Ze kunnen een beetje ruiken bij aanschaf.

Uiteraard verkopen ze niet alleen deze 3 artikelen!

Een rubberen borstel waarmee je de haren van je bankstel af krijgt maar ook van je zadeldekje of dekens! Ook honde- & kattenharen gaan er goed af. Afbeelding

Een tondeuse voor een prikkie om de sokken, baard en de oren uit te scheren Afbeelding onlangs getest door een bokker en goed gekeurd!

Ook de laarzenspanners Afbeelding

Een bak voor je paardenpoetsborstels: Afbeelding of een grote poetskoffer

Een microvezel poetshandschoen. Je haalt er de stof mee van je paard en ze gaan er van glanzen
Afbeelding

Touw om een touwhalster mee te maken of voor bijzettouwtjesAfbeelding Gebruik voor een touwhalster wel alleen de gele, de rode zijn te dun en daardoor niet geschikt.

Babydoekjes om ogen/achterkant/uiers/neus paard mee schoon te maken: Afbeelding
88 cent voor 64 doekjes.

Maar ook vinden we er:

- Een EHBO-set voor je veiligheid op stal %)
- Lange sokken (of korte als je daar liever mee rijd :P )
- Kwasten om de hoeven mee in te vetten
- vacuüm zakken voor je dekens, dekjes
- kapstokje voor je halsters/hoofdstellen Afbeelding
- paarden spierbalsem
- Voederbakjes voor de (stal)kat of de hond
- Tuinslang om je paard te wassen
- Gewone emmers ( :$ 0,92)

Buiten om de paardenspullen is er natuurlijk meer te verkrijgen. Met verschillende spulletjes kun je met een mandje en doorzichtig folie een leuk cadeautje maken. Dit kan natuurlijk met de ‘paardespullen’ maar ook met beauty-producten, babyspullen, spullen om te tuinieren, kookpakket, fotolijstjes, snoep-pakket, schoolspullen etc. etc.

Check ook regelmatig de Top 100 voor de nieuwste spulletjes http://www.action.nl/top-100 en je kunt je op de site aanmelden voor de wekelijkse nieuwsbrief met aanbiedingen.

Veel plezier met shoppen en in dit topic! :D *D
Laatst bijgewerkt door Zidore op 03-09-11 23:13, in het totaal 14 keer bewerkt

Sjors

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:34

WOW 4e topic al

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:36

Ben benieuwd hoe snel deze weer vol is :')

Het linkje naar de tondeuse doet het trouwens niet meer...

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:45

*\o/* mooie opening, word ook steeds uitgebreider *\o/*

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:46

En zo'n duidelijk begin ook. Krijgen we niet weer honderd keer dezelfde vragen over bv leerdoekjes :')

Anoniem

Ik meld me ook weer. :D

De schriften en pennen van de action zijn echt geweldig! Mooie opdruk, en dat voor maar E0,99 per 5 :D

little_birdy

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
NIEUW TOPIC *\o/* <3 :j _/-\o_ :)) O:) :~ :# :o? :$

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:47

Jaaa, leuk gedaan weer Zidore! :D
Blij dat m'n uitleg van de lederdoekjes erbij staat hahah, misschien dat we nu niet 100x dezelfde vraag krijgen :')

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:48

Die tondeuze is echt een prutding :( Had hem vanmiddag opgehaald, meteen door naar paardlief, kootjes uitscheren en stukje van het been... nou het arme dier staat nu met 3 half geschoren pootjes op stal :') Ben nog nooit zó shagrijnig geweest, stom ding :+ Morgen weer met een hoop geduld terug, om het af te maken.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:49

huh wat is er mee dan?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:49

Nieuw topic! *\o/*

Heb trouwens een andere schoensmeer. Die met een los sponsje in de dop. Vind ik erg fijn.
Flextubs vind ik werelds. Grote gebruik ik thuis als wasmand.

Denk dat ik voor de fleecevesten eens ga kijken. In de winter vind ik die heerlijk voor op stal.
Kan de oude zwarte weg.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:50

Was de batterij leeg, Daphne?

Het vorige topic was in 6 weken vol.... snel hoor! :D

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:51

Hoe kan het dan dat hij het wel perfect doet in de baard van een shetlander én een fries (+benen) en bij jou niet? Je doet toch niet het hele been mag ik hopen? :+

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:52

De spaghettitopjes van de Action zijn zoooooooo fijn! Was al verliefd op de tanktops, omdat die zo lang zijn :) maar de spaghettitops hebben zo'n lekker stofje! Corrigeert ook nog wat :)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:52

Haha, cool! Weer een nieuw topic!!

@ Daphne: wou je er echt de benen mee opscheren? Daar lijkt die mij ook niet echt geschikt voor :P Wel om kootjes uit te scheren, oren leeg te halen, baard weg te halen etc.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:53

Maar je verwacht toch ook niet serieus dat je met een tondeuse voor mensen van 5 euro paardenbenen op kunt scheren?
Diegene die het wel lukt hebben gewoon heel veel geluk. :)

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:54

millennium schreef:
Haha, cool! Weer een nieuw topic!!

@ Daphne: wou je er echt de benen mee opscheren? Daar lijkt die mij ook niet echt geschikt voor :P Wel om kootjes uit te scheren, oren leeg te halen, baard weg te halen etc.

Ik denk zelfs dat de kootholtes uitscheren al behoorlijk zwaar werk is voor zo`n ding, vooral als de haren wat langer zijn en niet gewassen.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-11 22:54

Foto van de tondeuse is aangepast!

Thnx deedee19 :)

Daphne de tondeuse was toch alleen geschikt voor oorharen en sokken, niet voor de benen of vacht? Daar heb je nl. imo een scheerapparaat voor nodig ;-)

Ik heb er ook maar weer een poll tegenaan gegooid! :D

Pfff wat een gezenuw zeg elke keer die OP maken, zie de hele tijd dingetjes waarvan ik denk 'oh dit moet zus, of dit moet zo, of moet dit er nog wel of niet bij' :') en ik weet nooit hoe lang ik die mag wijzigen dus ik zit dan echt als een gek te typen hahaha!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:56

Zou ook goed kunnen, beentjes moeten inderdaad wel schoon en droog zijn wil je er makkelijk met de tondeuse door heen willen gaan.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:56

Ik ben echt super super fan van het serum! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 22:58

ik wil die borstel maar die hebben we hier niet :(

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 23:00

Maandag eens kijken hoe die andere fleecevesten vallen! Wellicht nog een lichblauwe om mijn logo op te laten zetten.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 23:01

Opzich scheerde hij perfect hoor, maar idd, die batterij :Y) Hij stopte er mee, dus ik de beschrijving erbij, en daar stond in dat hij het ook gewoon met snoer doet.... ik even wachten, aangezet en joepie hij deed het weer! Éen minuut ongeveer :7 Batterij moet dus echt vol zijn als je hem gebruikt, en dan aan het stroom houden. Ik heb wel gewoon de benen geschoren, doen wij altijd met een gewone mensen tondeuse :j En dat ging met deze ook prima, zag er netjes uit en hij heeft er weinig moeite mee. Maarja die batterij... is bij die van mij iig echt een ramp, mischien heb ik gewoon een slechte :P

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 23:06

jeetje deel 4 *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
ik meld me weer en ga jullie volgen en alle handige spulletjes :)) .

Tabor_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 23:09

Ja weer een nieuw topic, Zidore leuke en handige inleiding.
Ik volg weer mee, om een lijstje te maken :P