Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En vraag of je met spoed een overzicht krijgt. Ik ga er vanuit dat je dat al gedaan hebt, maar een herinnering kan nooit kwaad. Al kan je dat naar mijn idee ook bekijken op hun site. Leonoor schreef:Zal ik dan je ijdele hoop meteen de grond in boren? Er is een systeem onderling van de aanbieders van mobiele telefonie waar de wanbetalers op staan. Als je dit te lang laat lopen, krijg je dus ook geen abonnement bij KPN/Vodafone of wie dan ook. De enige die iedereen aanneemt is Simpel. Maar dat is Sim-Only.
). Dan ga ik zowieso bij t mobile weg.Leonoor schreef:Zal ik dan je ijdele hoop meteen de grond in boren? Er is een systeem onderling van de aanbieders van mobiele telefonie waar de wanbetalers op staan. Als je dit te lang laat lopen, krijg je dus ook geen abonnement bij KPN/Vodafone of wie dan ook. De enige die iedereen aanneemt is Simpel. Maar dat is Sim-Only.
basilicum schreef:Leonoor schreef:Zal ik dan je ijdele hoop meteen de grond in boren? Er is een systeem onderling van de aanbieders van mobiele telefonie waar de wanbetalers op staan. Als je dit te lang laat lopen, krijg je dus ook geen abonnement bij KPN/Vodafone of wie dan ook. De enige die iedereen aanneemt is Simpel. Maar dat is Sim-Only.
Dus het abbonement dat ik besteld heb via kpn, kan ik niet ontvangen?
En als ik de rekening betaald heb. Word ik dan van die lijst afgehaald, en kan ik dan wel een abbonement bestellen?
Ik heb hier zo geen verstand van
Net werd er gezegt dat ik op een lijst sta, en ik daardoor gewijzigd word bij iedere provider? basilicum schreef:Bij tmobile ben ik nog niet klaar. Ik heb die hoge rekening nog liggen. Deze moet ik betalen voor ik daar echt weg kan.
@AppelQueen. Ik heb via internet een abbonement besteld. Deze kan dus wel doorgaan? Ik kan het erg moeilijk volgenNet werd er gezegt dat ik op een lijst sta, en ik daardoor gewijzigd word bij iedere provider?