Yes, kijk maar op Nu.nl.. Ik heb er ook al sinds 15 uur last van, heb nog net gelukkig gehad. Om bij mijn paard weg te komen moet ik naar het hek bellen, zodra mn foon dan overgaat, gaat het hek open.. 5 min daarna , netwerk plat..
Ik hoorde op de radio dat er inderdaad een storing is! Ik kan ook al niet bellen enzo
Fietspomp
Geplaatst: 28-03-11 16:44
Ik zat me al op te fokken hier over. Kon natuurlijk niet opzoeken wat er aan de hand was... Want mijn 3G lag plat. Inmiddels heb ik helemaal geen bereik meer . Frustrerend.
Edit: Ik had trouwens vlak hiervoor die sms gehad over dat de voorwaarden verandert waren. Die had ik nog niet kunnen door kijken dus ik dacht al: "Leuke voorwaarden dit "
hier doet die het ook niet.. Rond kwart over 3 werd ik nog wel gebeld, maar kon niet opnemen omdat ik nog in de les zat.Half uurtje later lag het eruit
Barvrouwke
Geplaatst: 28-03-11 16:47
Hier 1x t-mobile en 1x Ben die niets meer doen. Juist als je op telefoon zit te wachten
Chaos
Geplaatst: 28-03-11 16:48
Hier kan ik gewoon bellen, smsjes ontvang ik wel pas uren later.
madelief88
Geplaatst: 28-03-11 16:50
Aah, ik heb er ook last van denk, staat al een flinke tijd geen service, had er nog niet bij nagedacht...
Zonet binnen gekomen op de mail: "T-mobile heeft momenteel een landelijke storing. " Het gekke is dus dat een deel van mijn collega's geen ontvangst heeft, maar ik wel