Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PureSylk schreef:Wat errug goed is aan de X6 is het touchscreen, dat is van uitstekende kwaliteit, en dat mist de Vivaz dan weer net. Wat de Vivaz dan weer heeft is natuurlijk het Qwerty-toetsenbord, wat handig is al je dat erg graag wil, maar natuurlijk ook best gemist kan worden.
De X6 heeft een veel groter geheugen, 16GB (aannemende dat je die neemt, en niet de 32) tegenover 75 mb van de Vivaz. De Vivaz kan dan wel weer een geheugenkaartje in, maar dit zal je bij de X6 nooit missen, omdat 16GB echt al veel is (De Vivaz kan overigens ook niet meer dan 16 in)
Wat ik dan zelf nog heel erg leuk vind aan de X6 is dat er op internet ontzettend veel voor te downloaden is. Verzin het zo gek of je kan het op je telefoon zetten (solitaire, 4 op een rij, een sambading (schud je telefoon en hij doet het) of een piano)
Ook nog nuttigere dingen, zoals een youtube applicatie, betere GPS enz. enz. Verzin het zo gek maar of het kan er op. Dit mis je ook bij de Vivaz, maar de vraag is natuurlijk maar of je daar gebruik van gaat maken.. Als je dat zou doen zou ik het wel weten.
Maar, de Vivaz ziet er ook lang niet slecht uit hoor, denk dat je daar ook een fijne telefoon aan kan hebben
Mag ik vragen waarom luchtenburg?
Celia schreef:Ik heb nu de Blackberry 8520 gekocht, ben er heel blij mee maar geraak niet uit aan dat Wifi gedo
e. Ik ben verbonden met mijn wifi netwerk thuis, maar als ik surf wordt er wel nog geld van mijn rekening gehaald, is dit normaal? En de facebook applicatie blijkt niet te werken, daar krijg ik steeds de melding dat ze facebook niet kunnen bereiken...?