Ik heb een probleempje. Ik ben bezig met een nieuwe lay-out te maken voor mijn website en om te checken of hij in alle resoluties mooi uitkomt, heb ik de resoluties anders ingesteld op mijn computer. Echter, toen ik hem weer in de oude instelling terugzette, is mijn beeld een stuk naar onder verschoven. Mijn taakbalk kan ik nu niet meer zien en bovenin zit een zwarte balk. Ik moet nu gokken en dus ergens onderin klikken om op het juiste scherm terecht te komen.
Even in de handleiding van je monitor kijken. Ik neem iig aan dat het een LCD scherm is? Als die aangesloten is met een VGA kabel (blauwe stekkers over het algemeen) dan kan je dit probleem oplossen door op een knopje te duwen op de monitor. Heet meestal iets als 'auto adjust' oid.
Ik heb in de handleiding gekeken, maar ik kan niet goed vinden wat je bedoelt. Het enige wat ik zie met 'auto adjust' is om de kleuren opnieuw in te stellen.
Ik kan zo snel geen handleiding vinden van je monitor maar als het goed is kan je via het menu van de monitor ook het beeld handmatig omhoog en opzij schuiven.
Ja klopt, maar als ik die op 100 zet, gaat hij maar een heel klein stukje omhoog. Maar de zwarte balk blijft en de taakbalk is nog steeds niet te zien.
Nee, geen idee wat je dan nog kan doen Volgende keer iig een LCD scherm kopen met DVI aansluiting, kost een tientje meer ofzo maar wel veel plezier van.
Contrast/helderheid, Scherpstelling/Klok, H.Positie/V.Positie(heb ik al geprobeerd), Warm/Koel/Gebruiker, Taal, OSD positie, DDC/CI On/Off, Info over beeldscherm, Opnieuw instellen(al geprobeerd), Exit.
Ik heb bij Advance Settings bij de beeldscherminstellingen de Screen Refresh Rate op 60 Hertz gezet. Ik had hem eerst op 75, maar ik had daar niets aan veranderd. Dus ik denk dat dat automatisch veranderde toen ik de resoluties veranderde.