Samsung Ultra Touch, ervaringen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_88

Samsung Ultra Touch, ervaringen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 06:08

Hoi allemaal,

Sinds kort ben ik in het bezig van de nieuwe Samsung Ultra Touch.. Ik kon nog niet echt een topic vinden over ervaringen erover, dus bij deze..

Ik heb deze variant; de meest verkrijgbare in Nederland geloof ik, dus niet met blauw of rood toetsenbord:
Afbeelding

En de achterkant:
http://www.letsgodigital.org/images/art ... -touch.jpg
(En dan te bedenken dat ik 'm spuuglelijk op de plaatjes vond toen ik 'm nog niet irl gezien heb.. :)))

Ik vind het zelf een superfijne foon, alleen met sms-en soms toch nog ruzie, ik sms met T9 aan, en bij sommige (niet alle) woorden die ik typ, en als tweede in die 'rij' staan waarna ik een punt/komma/.. wil zetten, springt ie weer terug naar het eerste woord (snappie?) Dus eerst aantikken naast het woord, dan de punt.. Lukt ook wel, maar misschien weet iemand daar iets over...?

En verder gewoon ervaringen uitwisselen voor als je heb hebt of wil, tips/trucjes met je foon ofzo.. :)

Groetjes,
Karin

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 07:25

Ik snap wat je bedoeld idd! Ik heb deze telefoon sinds gister en was ook achter dat puntje aangekomen..
Wat ik doe is dan dat wordt typen ( typ ook met t9 ) en dan veranderen, even achter het wordt tikken en dan die punt of komma.

Hoop dat je het snapt.

Edit: K zit weer is verkeerd te lezen, je zegt het zelf ook al :o?

Wat ik graag wil weten is als je in de normale stand staat, dus normaal profiel, hoe je al die rot geluidjes uitzet als je een knopje aanraakt.. Menn wat is dát irritant!

kamaron

Re: Samsung Ultra Touch, ervaringen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 07:34

Jaaa ik ook eentje hebbuh .....idd dat geluid uit met die knopjes...heb alleen nog niet gevonden hoe.
Wel weet ik een fijne manier van scrollen dmv de knopjes aan de zijkant van de foon waarmee je het geluid harder en zachter kan zetten...ipv dat aanwijzen en dan scrollen dan racete ik het hele menu gelijk door aan adressen.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 07:40

Stephanie, als je je stand op normaal hebt, je volumetoets naar beneden indrukken, dan krijg je een soort rondje, en dan kan je hem (met je vinger) naar 0 scrollen, zelfde voor het tabje daarbij voor trillen.. Dan ben je ervan af, geen last meer van :)

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 10:21

Jeeee dankje wel :D oow daar ben ik echt blij mee.. Als ik aan het smsen was keek iedereen me gelijk boos aan door die rotgeluidjes die je telkens achter elkaar hoorde.. :=

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 17:23

Vind het wel rot dat het geheugenkaartje onder de klep zit, je moet eerst nog je batterij eruit halen voordat je dat kaartje kan pakken! Ik wil dat ding nogal vaak in de pc stoppen en liedjes eropzetten etc. Maar dat gaat nu lastig..

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 17:26

Fijn dat je er blij mee bent :))

Dat kaartje, weinig last mee.. kan ze vanaf de pc zo op het kaartje zetten eigenlijk.. Heb mijn 1gig omgewisseld met de 2gig die ik in mijn ds had :)) Vind alleen de oordopjes niet superfijn maar gelukkig kan je op dat stukje je eigen aansluiten. Ideaal dus :))

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 17:28

Ik vind die oordoppen juist fijn! Maar ik was ze al gewend.
Vind het soms zo zonde om hem te gebruiken (A) bang dat er krassen opkomen of dattie lelijk wordt :=

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 17:31

Ja vind ik ook :') Maar ik ga zo'n plakvelletje kopen voor over het touchscreen, en ik bewaar hem veilig in foon-tasje :))

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 17:51

haha bij mij zitten al die plak velletjes er nog op :P vind het zonde om ze eraf te halen! En bij mij uiteraard ook in een hoesje ( van LG lekkere concurenten haha)

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:30

Ik heb hem besteld en verwacht hem deze week in huis.
Ik ben erg benieuwd naar de telefoon, maar voor mij is het bellen het belangrijkste, daarnaast de camera :o Om alle momenten bij de paarden vast te leggen.

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:35

De camera is wel irritant.. vind ik tenminste :o
Ben gewend als je een foto maakt, je de foto in beeld krijgt. Dit is helaas niet zo en dus weet je niet of je het moment nou wel of niet hebt vastgelegd..

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 16:37

Oh dat heb ik wel hoor, krijg de foto in beeld, en als ik op de C druk kan ik weer een nieuwe maken :)
Even vogelen met de instellingen misschien?

Ik begin hem steeds fijner te vinden :j Had heel even een kleine relatiecrisis, maar alleen dat van dat sms-en irriteert me nog steeds beetje..

I_S_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:39

Vind dit ook een mooie telefoon !
Maar even voor de duidelijkheid; het scherm is wel touch maar ook met normale knopjes ? :)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 16:41

Ja, je hebt een schuiftelefoon met dus alfanumeriek toetsenbord, je touchscherm en die 3 knoppen die daaronder zitten :)

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:58

Oke, ga ik idd ff bij de instellingen kijken! vind het namelijk erg irritant dat ik de foto niet kan bekijken als ik hem heb gemaakt.. Dan moet ik eerst de camera weer afsluiten, afbeeldingen openen etc etc :=

Edit; Heb net even gezocht, maar ik kan dus niks vinden bij de instellingen over de camera. En als ik de camera aanzet zie ik ook niks staan bij die instellingen.. who can help me ?

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 17:05

Snap dat het irritant is... En als je je camera aan hebt, heb je rechts onderin beeld een 'play' symbool (pijltje)
Probeer die eens?

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:16

Dan gaatie naar de fotos die ik al gemaakt heb, heb al die knopjes zegmaar al geprobeerd... maar niks te vinden :n

aahhh hebbes :D je moet zegmaar naar dat soort ''sterretje'' links onderin, en dan krijg je instellingen en zie je een cameratje en weer zo'n ''sterretje'' em dan die 2e ( overzicht ) aan zetten!

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:22

Trouwens (A) wat mijn ''probleempje'' nu weer is..
Als ik bvb aan het smsen ben en dan eventjes niet oplet gaat hij gelijk weer op toetsenblokkering. iemand een idee hoe ik dit wat langer uit kan laten?

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:28

Ik heb hem besteld en hoop hem ook deze week binnen te krijgen :D Kan ik hier ondertussen wat tips en trucs lezen :))

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 17:52

Stephaniiee_ schreef:
Trouwens (A) wat mijn ''probleempje'' nu weer is..
Als ik bvb aan het smsen ben en dan eventjes niet oplet gaat hij gelijk weer op toetsenblokkering. iemand een idee hoe ik dit wat langer uit kan laten?

Ja, geloof dat je je verlichting dan wat langer aan moet hebben staan :) Want zolang dat actief is, blokkeert ie niet.. :)

Vind hem trouwens ook best fijn om als touch-telefoon te gebruiken, echt alleen met sms schuif ik m uit, voor de rest deblokkeren aan de zijkant, en hij zit er ook met 1 druk op de knop weer op (blokkering dan)

Iedereen die hem krijgt, echt veel plezier!! Hij is echt heel gaaf.. Kraakhelder en scherp schermpje.. Echt een mooie foon...
Weegt wel wat meer (had eerst de U700, voelt nu aan als speelgoed := ) moest ook even wennen aan die verdeling maar vind 'm echt heel fijn, nu ik eraan gewend ben... :))

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:46

Oeehh morgen wordt hij als het goed is bezorgt :):)
Ben benieuwd welke kleur ik krijg.

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:24

Ik denk een zwarte.. die andere zijn geloof ik nog niet te verkrijgen in nederland
Wel spannend hoor! Tis zo'n onwijs toffe foon :D

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 10:44

Hij is er :):) heb die van de TS :j wel heelll erg wennen, had de iPhone voor deze.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:26

Oeh gaaf :D Tanya, die van mij zou ook vandaag komen, maar helaas ben ik er dan niet. Dus hopelijk wordt het dan vrijdag :D