Ik probeer via rtl gemist Ik hou van Holland terug te kijken. Hij doet alles downloaden en bufferen, codec enz. Maar dan doet hij helemaal niks meer....
kan aan je verbinding liggen.. als ik gtst wil terug kijken dan doet ie dat ook en als hij het wel doet dan zijn het allemaal stilstaande beelden. hoe je dit kan verhelpen weet ik eigenlijk niet..
Ga de andere comp maar even pakken, misschien dat hij het daar wel doet...
luxx
Geplaatst: 08-04-09 05:48
Heb die mannen ooit een mail gestuurd om deze reden, kan namelijk overal (uitzendinggemist.nl, net5 gemist, veronica enz.) alles goed terug kijken behalve bij RTL. Kreeg (na een paar weken) als antwoord dat mijn internetsnelheid niet hoog genoeg is en dat zij in heel hoge kwaliteit uitzenden. Vind dat erg raar, je kunt dus alleen met een supersnelle verbinding daar terecht. Heb onlangs (niet daarvoor) mijn snelheid omhoog gegooid van 1 megadinges (woon in Frankrijk heet hier anders) naar 8 megadinges en ben eens gaan kijken of dat bij hun dan beter ging, nou ietsje, maar ik kan nog steeds geen aaneengesloten uitzending bekijken zoals bij alle anderen wel kan, hij blijft bufferen. Is dus kennelijk alleen voor de elite onder ons.
Bij mij speelt ie idd goed af, maar als ik het verschil met uitzendinggemist bekijk zie je wel dat die van rtl van véél betere kwaliteit is, dus ik denk dat dat antwoord toch echt klopt
Ik keek gister daten in het donker, en hoe het daarna met jeanique was afgelopen. Stond er gewoon een heel ander geluid achter..
Kytha
Geplaatst: 08-04-09 07:47
ik wou laatst tv kantine kijken, werkte ook voor geen meter, steeds stilstaand beeld, bufferen etc. Dus voortaan kijk ik echt geen uitzending gemist meer op rtl..
Hij speelt bij mij alles prima af Kijk gtst altijd terug, x factor, wipeout etc. Doen het allemaal prima. Enige probleem dat ik heb is dat als ik hem ff op pauze zet en iets te lang weg blijf, dat hij dan weer vooraan staat en dan moet ik gaan zoeken, maar das een luxeprobleem dus
Kan niet aan je snelheid liggen. Want ik heb gisteren onze andere laptop gepakt en daar deed hij het wel... vaaaaaaag
pres
Geplaatst: 08-04-09 09:49
Als je een uitzending bekijkt dan zie je rechtsonderin 'kwaliteit' staan. Klik dan op het middelste bolletje. Als het goed is moet dan het probleem verholpen zijn
Ook niet? Dat is vreemd. Ik kan het ook niet in de hoogste kwaliteit bekijken, dan krijg ik dezelfde problemen. Maar in iets minder kwaliteit gaat het prima.
Je zou nog het kleinste bolletje kunnen selecteren en als dat niet werkt dan weet ik het helaas ook niet.
bij mij ook...ik wil net wipeout kijken weer niets....hij laad gewoon,maakt contact...buffering ready en dan klik ik op afspelen gaat hij weer contact zoeken ,gereed enzo...maar ik zie niets....
Bij mij doet ie het regelmatig ook niet, maar dat komt omdat er dan een anti virus aan het scannen is..Daar word mn pc sloom van...Misschien is dat het geval?