Nu was de laatste weken mijn computer alles behalve stabiel. 5 weken terug viel die zo 1 a 2 keer per dag uit. Inmiddels is dat opgelopen tot 8 a 10 keer op een dag. Hij doet een memory dump en start dan opnieuw op. Soms lukt het niet eens in 1 keer en gebeurd het zelfde verhaal tijdens het op starten nog 2 of 3 keer. Ik was het helemaal zat! Had zelf al tot in den treure gezocht naar het probleem. Windows heeft dan zo'n heel mooi knopje "zoek naar de oplossing voor het probleem" maar dat werkt dus niet he. Verschillende mensen naar laten kijken en het probleem werd alleen maar erger.
Toen ik na weken!!! mijn zus niet te hebben gesproken omdat ze op wereldreis is, haar eindelijk een keer op facebook aantrof, we vrolijk aan het chatten waren en die &$(*%&@#$* computer WEER uitviel, was ik het zat.
Maar goed, elke keer begin je daar weer met goede moed aan en elke keer valt dat weer vies tegen. Gisteren de halve dag kwijt geweest met het uitzoeken en overzetten van bestanden van mijn vaste naar mijn externe schijf. Het zal namelijk niet de eerste keer zijn dat mijn computer uit zichzelf besluit een schijf die ik niet aangewezen heb te formateren. Eindelijk alles netjes opgeruimd.
Installatie van windows verliep redelijk soepel. Opgestart, nou even de updates doen dacht ik...
"Even" de updates doen

even...
stomme ding heeft drie kwartier gedaan over het downloaden van die updates en zit nu al 2,5 uur op de installatie te wachten. Laatste half uur staat die al te ratelen op update 33 ....
Update 33 van de 75!!!!
Gelukkig heb ik nog een laptop waar ik nog mee op internet kan. Ben benieuwd hoe lang die stomme updates nog nodig hebben.
Zucht... hopelijk blijft mijn computer nu een tijdje goed schoon en hoef ik me de komende anderhalf jaar niet meer zorgen te maken over weer opnieuw installeren.
)

Scheelt heel erg qua spam/reclame en onnodige files