Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:GetHost hanteert voor het dataverkeer, de processor en het werkgeheugen verbruik een Fair Use policy. Dit houdt in dat u volgens een regulier verbruik uw pakket kunt gebruiken. Het gebruik van het dataverkeer, de processor en werkgeheugen wordt niet gelimiteerd, maar structuureel extreem gebruik is niet toegestaan.
Indien blijkt dat u één van deze facturen structueel overschrijdt, zal GetHost hierover contact met u opnemen en met u tot een oplossing komen.
GetHost hanteert een Fair Use Policy (FUP) en geen hard limiet. Fair Use policy biedt namelijk een belangrijk voordeel voor onze klanten. Iedereen mag namelijk onder Fair Use best een keer een piekdrukte op de website hebben, zolang dit niet structueel is, en andere klanten hier geen last van hebben. Met een hard limiet, zou dit niet mogelijk zijn. Met een hard limiet wordt uw website zonder pardon op zwart gezet, wanneer u het vooraf bepaalde limiet overschrijd, wat dus betekend dat uw website tot het einde van de lopende maand niet bereikbaar is.
Wanneer u over het FUP gaat hangt af van enkele factoren. Heeft u bijvoorbeeld alleen een statische website online, zonder al te veel grote foto’s, mp3’s of video’s, maar verbruikt deze wel veel gigabytes aan verkeer zult u ons niet snel horen klagen, u kunt immers zelf niks aan het verbruik van het verkeer veranderen. Heeft u echter een website met veel grote hoge resolutie foto’s, veel video’s en mp3’s op uw website staan, en verbruikt u daarbij ook nog eens erg veel gigabytes aan verkeer, zullen wij u verzoeken dit verkeer te matigen. U kunt dit verkeer namelijk gemakkelijk verminderen.
Juul schreef:Ja dat had ik eerst ook idd HD, maar ik wil nu toch liever overgaan op een betaalde.
Wat betalen jullie voor je website eigenlijk allemaal? En voor een fotosite: hoeveel MB heb je dan nodig? Ik zat zelf te denken aan het pakket van 30 euro per jaar van mijndomein.nl. Is dat wat?
Vanillia schreef:PHP is helemaal niet nodig (zie mijn website). Porta werkt prima zonder PHP, moet je alleen wel je updated portfolio uploaden iedere keer als je iets aanpast, maar dat is niet zo'n ramp.
Ik host mn eigen website via http://www.antagonist.nl; goede service, geen fratsen en niet duur.
Een segmentering exporteren is niet moeilijk, als je basis-HTML kennis hebt zou het moeten lukken. Mocht het nou niet lukken stuur dan maar even een PB
HorseyDude schreef:Juul schreef:Ja dat had ik eerst ook idd HD, maar ik wil nu toch liever overgaan op een betaalde.
Wat betalen jullie voor je website eigenlijk allemaal? En voor een fotosite: hoeveel MB heb je dan nodig? Ik zat zelf te denken aan het pakket van 30 euro per jaar van mijndomein.nl. Is dat wat?
Ja, maar je kan ook upgraden hè via de site!