Ik heb eerst een LG toestel gehad, kan nergens meer vinden welke, iig een zilverkleurige. Deed na 3 kwart jaar opeens heel vreemd, viel steeds uit en smsjes en telefoontjes kreeg ik niet aan...
Ik heb een abbo van een jaar, dus terug naar KPN, en mocht een nieuw toestel uitzoeken. Ik gaf in eerste instantie aan dat ik geen LG meer wilde, maar de verkoopmeneer zei dat LG opzich geen slecht merk was. Dus voordeel van de twijfel .. en zag een érg mooi toestel. De LG KF600. Deze is inmiddels in mijn bezit, maar helaas nog meer bagger dan de vorige
De ene kant van het toetsenbord werkt maar half, met smsen moet ik soms 10x drukken voor hij een letter 'pakt'.
Als ik een sms krijg, krijg ik de helft van een oud (al gelezen) bericht, en de helft van een nieuwe waardoor ik er geen jota meer van begrijp
.. en ik kan het toestel niet opladen terwijl hij aanstaat. Zodra ik de oplader aansluit valt ie uit, en als ie oplaad kan ik 'm niet meer aanzetten..Ik heb echt zoooo spijt dat ik weer een LG genomen heb.
Heb ik nu gewoon 2x pech of is dit gewoon een slecht merk?
Hoe is jullie ervaring?
Ik ga van de week sowieso eventjes terug naar KPN
Als je een goede mobiel wil hebben vind ik Nokia of Samsung altijd het best. 
nu 5 keer gebeurd ofzo in 1 jaar
Maar ik neem hierna niet weer LG, en liever ook geen touchscreen meer. Mijn telefoon zit ook onder de krassen en ik heb er erg veel spijt van. Als ik nogmaals kon kiezen, had ik voor een Samsung, Nokia oid gekozen.