ASUS EEE PC White

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

ASUS EEE PC White

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:10

ASUS EEE PC White .

Ervaringen ? Ik wou graag een witte computer , voor een redelijke prijs aangezien ik er alleen tekstverwerken op ga doen en internetten + MSN . Ook af en toe misschien een dvd op kijken oa .
Dus vroeg me af zou dit dan geschikt zijn ?
En is dit net als een normale computer of net zoals ACER [ Heb ik slechte dingen over gehoort ] dat het er heel anders uit ziet want dat had een vriendin en dat lijkt me echt niet lekker werken .

BEDANKT ALVAST !

Afbeelding

Limanade

Re: ASUS EEE PC White

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:24

die eee pc heeft geen cd rom drive dus kan je er niet een dvd op kijken Knipoog

maar je kan er wel een dvd spelertje op aan sluiten

ik heb zelf de asus eee pc 1000
ik vind de fijner dan de eee pc 900 want die heeft wel hele kleine toetsjes Knipoog
de 1000 heeft een normalere naat toetsen
ben er heel tevreden mee.. hij is heel snel en start ook erg snel op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:14

LimaMambo schreef:
die eee pc heeft geen cd rom drive dus kan je er niet een dvd op kijken Knipoog

maar je kan er wel een dvd spelertje op aan sluiten

ik heb zelf de asus eee pc 1000
ik vind de fijner dan de eee pc 900 want die heeft wel hele kleine toetsjes Knipoog
de 1000 heeft een normalere naat toetsen
ben er heel tevreden mee.. hij is heel snel en start ook erg snel op

Wat raar dat die geen cdrom drive heeft , kan je wel mp3 etc er op aansluiten ?
Zijn er nog meer dingen wat daar niet op zit en op een normale computer wel ?
Ik wou zelf ook graag de pc 1000h

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:20

ik heb over acer goede dingen gehoord en over asus slechte...
bij de acer dat iets anders is is omdat die in linux en in windows xp versie te krijgen heeft, dan heeft ze misschien de linux versie?

ik heb vanaf eind dezeweek/volgende week de acer met gewoon windows xp... ga hem gebruiken voor college!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:22

Op een CD-rom speler kan je sowieso geen DVDs afspelen, daar heb je een DVD-speler voor nodig Haha! Asus en Aser zijn twee totaal andere merken en volgens mij niet echt te vergelijken Lachen Persoonlijk vind ik Asus in alles aanzienlijk beter (en bij het meeste betaal je daar ook voor)

Een collega van mij heeft deze in het zwart, hij is er wel tevreden over maar ik denk dat het beeldscherm wel heel erg klein is om films op te zien. Ik heb er zelf ook naar gekeken maar ik vind hem simpelweg te klein, denk formaat pocketboek. Ik zou je aanraden hem eerst eens in het echt te bekijken, als je een goede winkel hebt kunnen ze je vast ook wel even laten zien hoe films er uitzien op zo'n EEE Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:40

oke thanks !
Oh ik heb op mijn pc een cdrom speler waar je ook dvd's op kan bekijken hoor ?
Maar je kan verschillende grote's kopen toch , ik wil de ASUS EEE PC 1000H die is al een stukje groter .
Ja ik ga denk ik morgen even langs de winkel om hem te bekijken , al vind ik het nu al een stuk minder dat er geen cd-rom speler op zit .
Ben wel benieuwd of ik voor de rest wel alles daar kan aansluiten zoals usbstick , mp3 etc .
Want dan kan ik via me andere pc alles van een cd op een usb stick overzetten ..

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:44

Mijn broer heeft nu voor de tweede keer een Acer gekocht, ik heb zijn eerste nu over genomen. Broer heeft een andere gekocht ivm de snelheid in combinatie met spelletjes spelen over het internet, maar ik internet en studeer er mee.
Deze is nu twee jaar oud, ben er dik tevreden over, broer idem, die zweert bij Acer

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:45

ik zit nu op zo'n hele kleine asus eee G4 te typen. Leuk dingetje voor erbij maar niet als enige pc. er zit een grafische schil in linux ingebouwd waardoor alles dichtgetimmerd zit. software erop zetten is er dus niet bij. Je kan er windows XP opzetten maar dat kost heel veel geheugen, dan blijft er niks over voor andere programmaś.

voor meeneemdingetje is het wel ideaal, hij past in mijn handtas en ik werk op de online tekstverwerker van google. je zoekt een FONpunt en je maakt gratis verbinding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 12:33

Dus als ik er gewoon op wil internetten , tekstverwerken , msn-en en muziek luisteren is de ASUS eee PC 1000H gewoon te doen ?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:00

ztugwell schreef:
Dus als ik er gewoon op wil internetten , tekstverwerken , msn-en en muziek luisteren is de ASUS eee PC 1000H gewoon te doen ?

ja hoor Haha! prima Haha!
ik kijk zelf films via internet Knipoog

ik ben zeer tevreden Haha!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 23:20

en de kleine G4 kost geen drol; nog geen 200 euro!
het toetsenbordje is best wel klein. Maar het lukt me nog net om redelijk foutloos blind te typen.

N.b wat dat tekstverwerken betreft; als je echt Word wilt gebruiken, moet je XP erop zetten. (Microsoft producten draaien niet onder linux). Maar met de online tekstverwerker van Google kan je Word-documenten openen en bewerken en opslaan en die kan je dan later vanaf een andere computer wel weer echt met Word openen.

Je kan er natuurlijk voor kiezen om XP erop te zetten en dan Word, maar dan moet je wel voor Word2000 kiezen en niet voor Word 2003 en je moet al je documenten (ook foto's en muziek) op een sd (of stickje) opslaan omdat je op je harde schijf daar eigenlijk geen ruimte meer hebt.

_kath

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:07

ik heb sinds twee dagen een Asus EEE PC White....VInd het leuk dingetje.

Ik ben alleen zooo'n kneus...wij hebben een draadloze verbinding thuis maar ik heb geen idee hoe daarop kom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:14

Heb hier zelf ook een topic over gehad, misschien dat je er iets aan hebt; [TV] Asus Eee (mini laptop). Ervaringen?

Ik heb de asus eee uit de openiningpost gehad, maar heb nu een asus eee pc met windows XP. Het scherm en geheugen zijn iets groter, en het grote verschil is natuurlijk de verschillende progamma's. Ben er zeer tevreden over. Lachen

_kath

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:29

__Charlotte schreef:
Heb hier zelf ook een topic over gehad, misschien dat je er iets aan hebt; [TV] Asus Eee (mini laptop). Ervaringen?

Ik heb de asus eee uit de openiningpost gehad, maar heb nu een asus eee pc met windows XP. Het scherm en geheugen zijn iets groter, en het grote verschil is natuurlijk de verschillende progamma's. Ben er zeer tevreden over. Lachen

Ik moet zeggen dat ik m echt NET heb dus heb nog geen ervaringen hahahaha

Ik snap alleen uit jouw topic ook niet hoe ik dan om de beveiliging heen kan komen om op internet te komen.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 15:31

Ik ben nu aan het sparen voor een EEE pc.
Ik heb die gezien van 8.9 inch scherm enzo ..
Deze kost €335- bij inia in Winterswijk.
Kan iemand mij vertellen wat de H1000?? (weet niet of ik het goed heb) kost.
Ik wil dan de blauwe of de groene, ik moet nog €276.60- Tong uitsteken
Ik wil hem ook gaan gebruiken voor school enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:45

Ik ben gaan kijken naar die kleine dingen , vreselijk klein zeg . Ik heb nu een laptop van Toshiba gekocht , erg goed ding ben erg te vreden .
Ik zal als ik jou was maar eerst even in de winkel gaan kijken , je krijgt echt pijn in je ogen van dat kleine scherm .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:01

ztugwell schreef:
Ik ben gaan kijken naar die kleine dingen , vreselijk klein zeg . Ik heb nu een laptop van Toshiba gekocht , erg goed ding ben erg te vreden .
Ik zal als ik jou was maar eerst even in de winkel gaan kijken , je krijgt echt pijn in je ogen van dat kleine scherm .

Hmm.. Ik heb een ASUS met 8,9 inch scherm, dat nieuwe model en toch echt geen last van mijn ogen hoor. Super handig, lekker licht om eventueel mee te nemen, en als je er aan gewend ben qua toetsen ed heel handig in gebruik. Lachen

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:04

_kath schreef:
__Charlotte schreef:

Ik snap alleen uit jouw topic ook niet hoe ik dan om de beveiliging heen kan komen om op internet te komen.

Je klikt gewoon op het icoon Netwerk zoeken en dan kies je de verbinding die je wilt en dan kan je gewoon je wachtwoord invoeren.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:07

Ik heb 'm nu een week, en vind hem heerlijk! Lovers Hij past lekker op de leuning van de bank, hij is licht, klein, en perfect om mee te nemen voor colleges Ja

Enige is inderdaad dat hij vaak niet op XP draait, linux is even wennen, met een andere msn, tekstverwerker ed. Maar het is goed te doen, ik ben nu ook blind aan het typen op de kleine toetsjes, en heb nog geen zere oogjes Knipoog

_kath

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 07:51

beantsje schreef:

Je klikt gewoon op het icoon Netwerk zoeken en dan kies je de verbinding die je wilt en dan kan je gewoon je wachtwoord invoeren.[/quote]

Ok.....dat is inmiddels gelukt...alleen hoe vind ik onze eigen internet verbinding...want we hebben draadloos internet thuis.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 08:27

Waarschijnlijk is dat degene in het lijstje waarvan de signaalsterkte het hoogst is Ja

_kath

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 09:03

Myukii schreef:
Waarschijnlijk is dat degene in het lijstje waarvan de signaalsterkte het hoogst is Ja

oh ok maar daar staat al een andere naam....Nagelbijten / Gniffelen oh ik ben echt zooooo'n nerd hiermee hahahaha

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 10:18

Ik ben al in de winkel wezen kijken.. en ben echt verliefd op dat ding Lovers
Maar niemand antwoord op mijn vraag??

AprilSchat schreef:
.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:54

AprilSchat schreef:
Ik ben al in de winkel wezen kijken.. en ben echt verliefd op dat ding Lovers
Maar niemand antwoord op mijn vraag??

AprilSchat schreef:
.

Bedoel je de (een van de) nieuwste versies, met xp, en 8,9 inch beeldscherm?
Deze heb ik, en heeft mij 400 euro gekost.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 13:31

Okee, bedankt Lachen