Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Het smsen gaat ook prima hoor. Je moet even doorkrijgen hoe snel de touchpad op je vingers reageert , als je dat eenmaal te pakken krijgt kan je er mee smsen als de beste.
Ik vind hem echt super handig , sowieso ben ik al een echte samsung fan. Nadelen aan de telefoon heb ik nog niet ondervonden , ja sommige zeggen dat hij snel krast. Ik heb er geen hoesje om heen , ben er gewoon zuinig op en heb hem verzekerd voor het geval dat er iets mee gebeurd. Je krijgt er ook een leren "flapje" bij , die je als achterkantje kunt bevestigen , en dat zit dan over je beeldscherm heen. Ik ben in ieder geval super fan van mijn touchwiz ! Als je meer dingen wilt weten , roept u maar !

Het is wennen, en in het begin denk je 'waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen' maar daar moet je even doorheen. Gaat vanzelf goed, dan krijg je er handigheid in.
Ik dacht waarom heb ik in godsnaam dat klóteding gekocht..
Ik wil niet anders meer ! 
Goede keus ! Laat je nog even weten hoe die bevalt?
Mijn zus heeft de Soul, m'n broertje de Prada, die bevallen hun beide, dus ik ben benieuwd of dat mij ook zo bevalt. Ben nogal van Nokia namelijk.

Muzefee schreef:Ik heb vandaag de Soul pink besteld. Heb nog zitten twijfelen, maar die lijkt me fijner met mijn nagels af en toe.Mijn zus heeft de Soul, m'n broertje de Prada, die bevallen hun beide, dus ik ben benieuwd of dat mij ook zo bevalt. Ben nogal van Nokia namelijk.
manzano schreef:Ik zit ook over deze telefoon te twijfelen. Of de Iphone........ Alleen over de laatste lees ik zoooo veel negatiefs...... Heb altijd Samsungs gehad en ben er altijd super tevreden over.
Hoe is de batterij-duur van de F480? Heeft de radio een beetje goed bereik??

).
Kan niet wachten tot maandag, hij wordt geleverd tussen 12.33 en 14.33.
Ff 2 uurtjes verplicht thuis.