Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
karuna schreef:Moet je lid voor zijn, maar wel gezegd is laatste woord nog niet over gezegd
Ladidan winkel kan er ook niks aam doen zij hebben verkeerde info gehad van bose. Al gaan ze wel aan de slag,
Normaal meld ik geen merken of wat ook maar bose kan echt de schijt krijgen nu. Facobookook meteen iets neergekwakt. Ik ben echt witheet. Vooral de man van "klantenservice" ik ben normaal kalm maar hij had me in 5 minuten volledig over de zeik met zijn. Ja zo zijn de regels, en ja kunnen wij niet helpen dat u verkeerde info krijgt. En nee ja ik hoor u en begrijp u maar ja u bent uw geld kwijt. Enz.
Got ver pffff drie mensen met instructies van bose op twee verschillende locaties en dan heb ik niet goed genoeg informatie gevraagd. Hoeveel meer moet je dat doen dan? Zegt vent ook nog, j had je maar bia internet bij ons moeten kopen
karuna schreef:Waarom is winkel verantwoordelijk en niet bose? Bose is zo overtuigd van hun product en wil mensen overhalen te kopen want je mag ze niet in de winkel proberen. En het is een bak geld. Bose garandeert geld terug mits product netjes is en rekening meegestuurd.
Winkel verkoopt, product is niet kapot maar werkt voor mij niet. Zou wat zijn als winkel alles wat ze verkopen ze moeten terugnemen omdat iemand het niet meer wil hebben na een keer gebruiken.
Winkel kan ook niet helpen dat bose zich niet aan hun woord houdt en verkeerde informatie meegeeft bij een product.
Maar zoals gezegd winkel is er mee bezig maar is ook meteen verbijsterd dat hun info hierover dus niet correct is. Er komen best veel nederlanders bij hun.
Telpeva schreef:In NL geldt sowieso toch dat je binnen zoveel dagen een product mag terugbrengen, bestaat er misschien ook zoiets in Duitsland? Aangezien je het hebt over 2 dagen. Ik heb ook wel eens dure producten gekocht in NL die ik na het uitpakken thuis vond tegenvallen, binnen x aantal dagen terugbrengen kan dan gewoon ook al is de verpakking open geweest. Dat een merk aangeeft dat je hun product langer mag testen als wat de wettelijke minimum is, is een leuke service maar als je nog maar 2 dagen het product in huis heb dan is die extra service van bose misschien nog niet eens aan de orde, omdat je nog binnen de tijd zit waarop je een product terug mag brengen naar de winkel. Pin mij er niet op vast maar in NL is dat meen ik toch iets van 8 tot 14 dagen, afhankelijk van het product of de winkel. Staat zoiets niet op je kassabon?
Croo schreef:Telpeva schreef:In NL geldt sowieso toch dat je binnen zoveel dagen een product mag terugbrengen, bestaat er misschien ook zoiets in Duitsland? Aangezien je het hebt over 2 dagen. Ik heb ook wel eens dure producten gekocht in NL die ik na het uitpakken thuis vond tegenvallen, binnen x aantal dagen terugbrengen kan dan gewoon ook al is de verpakking open geweest. Dat een merk aangeeft dat je hun product langer mag testen als wat de wettelijke minimum is, is een leuke service maar als je nog maar 2 dagen het product in huis heb dan is die extra service van bose misschien nog niet eens aan de orde, omdat je nog binnen de tijd zit waarop je een product terug mag brengen naar de winkel. Pin mij er niet op vast maar in NL is dat meen ik toch iets van 8 tot 14 dagen, afhankelijk van het product of de winkel. Staat zoiets niet op je kassabon?
Jij doelt denk ik op de 14 dagen die webshops je moeten geven om het product te retourneren. Dat komt omdat je het koopt zonder eerst in je handen gehad te hebben. In een fysieke winkel geldt deze regel voor zover ik weet (helaas!) niet en is het maar net wat ze in hun verkoopvoorwaarden hebben staan.