Aansprakelijkheid problemen achtergevel en vloer

Moderators: ynskek, Dani, Maureen95, Mjetterd, Ladybird, Polly, Hanmar, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 14:38

Je rechtsbijstandsverzekering kan geen dossier opbouwen voor deze zaak maar kan jou wel eenmalig juridisch advies geven :)

Verder zou ik een officiële brief opstellen waarin je dit bedrijf aansprakelijk stelt voor de gemaakte schade. Dat jij een extern bedrijf hebt ingeschakeld maakt hierin niets uit, daardoor zijn zij niet minder aansprakelijk voor de gemaakte schade. Dit bedrijf heeft namelijk niks gedaan wat jou vloer verder heeft beschadigd, zij hebben alleen geconstateerd dat het probleem daadwerkelijk ligt bij de fout geplaatste pui. Daarbij ben je altijd vrij om een second opinion aan te vragen bij een ander bedrijf.

Of je die €700,- kan verhalen op dit bedrijf dat weet ik niet, niet geschoten is altijd mis maar feitelijk is het je eigen keuze geweest om deze kosten te maken dus ik weet niet in hoeverre je dit bedrijf aansprakelijk kunt stellen voor deze kosten.

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie