Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
joyce_eddy schreef:Mandyy schreef:Ik heb het gisteren om 13:37 uur ingediend en nog geen mail gehad.
In de app zie ik wel dat het goedgekeurd is.
De mails zijn laat tegenwoordig maat in de app wordt het inderdaad wel bijgehouden
vec schreef:Klinkt leuk zo'n beurs!
Ik weer wat scoupys en optimel ingestuurd.
Kon de mayonaise in kleine fles niet vinden
Amber_anne schreef:Weet iemand of het kan om 2 scoupy accounts op 1 adres te hebben of moet ik dan een ander adres gebruiken?
Alwiene schreef:Amber_anne schreef:Weet iemand of het kan om 2 scoupy accounts op 1 adres te hebben of moet ik dan een ander adres gebruiken?
Is geen enkel probleem, zolang het om 2 personen gaat met ieder een eigen emailadres én bankrekeningnummer is het woonadres niet belangrijk. BEHALVE let op: Er zijn soms acties van Scoupy BUITEN de app om (die doe je dus ook niet vanaf een account) die gaan per huishouden, ipv per persoon. In de Scoupy app zelf check ik altijd automatisch even de voorwaarden maar daar nog nooit meegemaakt dat het per huishouden ging, altijd per persoon.
Myfairytale schreef:Alwiene schreef:
Is geen enkel probleem, zolang het om 2 personen gaat met ieder een eigen emailadres én bankrekeningnummer is het woonadres niet belangrijk. BEHALVE let op: Er zijn soms acties van Scoupy BUITEN de app om (die doe je dus ook niet vanaf een account) die gaan per huishouden, ipv per persoon. In de Scoupy app zelf check ik altijd automatisch even de voorwaarden maar daar nog nooit meegemaakt dat het per huishouden ging, altijd per persoon.
Maar haal je die acties wel tegelijkertijd? En dan 2x betalen aan de kassa? Of ga je een 2e keer of naar een andere supermarkt ervoor?
En die moet je dan indienen via de website?
Alwiene schreef:Alwiene schreef:
Is geen enkel probleem, zolang het om 2 personen gaat met ieder een eigen emailadres én bankrekeningnummer is het woonadres niet belangrijk. BEHALVE let op: Er zijn soms acties van Scoupy BUITEN de app om (die doe je dus ook niet vanaf een account) die gaan per huishouden, ipv per persoon. In de Scoupy app zelf check ik altijd automatisch even de voorwaarden maar daar nog nooit meegemaakt dat het per huishouden ging, altijd per persoon.
Gewoon op hetzelfde moment maar op een APARTE bon. Je kunt een bon niet op 2 accounts voor dezelfde producten gebruiken, ook niet als ze er 2x op staan. Maar gewoon direct na elkaar afrekenen is geen probleem. Doe het altijd, voor 3 accounts en zelfs wel eens voor 5 gedaan als ik voor zus moest meenemen. Ik het begin wel eens een afkeuring gehad omdat ze toen niet goed naar het bonnummer keken en dachten dat het dezelfde bon was. Inmiddels lijkt de techniek verbeterd want al heel lang geen problemen meer mee gehad.
briitje schreef:Ik reken vaak 2 x af.
Alwiene schreef:Dat kan maar hoeft niet hoor. Als ik er 3 doe zet ik mijn eigen boodschappen op bon 1 erbij en bon 2 en 3 zijn dan vaak identiek (tenzij verschillende varianten van een actieproduct) en dat geeft tegenwoordig absoluut geen problemen meer.