Films downloaden en offline bekijken tablet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Films downloaden en offline bekijken tablet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-18 17:52

Hallo Bokkers,
Omdat ik weet dat er wat technische bokkers zijn dacht ik, ik stel mijn vraag hier eens.

Ik ga binnenkort op vakantie en zou graag voor mijn kinderen ergens films willen downloaden (mag uiteraard tegen betaling) en die op een mini SD kaartje willen zetten.
Normaal zou ik ook gewoon mijn netflix account kunnen gebruiken en daar de functie downloaden kunnen gebruiken maar helaas komt deze functie bij mijn tablet niet naar voren (schijnt dat dit kan bij een verouderde versie van Android). Mijn tablet is al een aantal jaar oud maar functioneert nog prima, dus dacht misschien zijn er bokkers die een manier weten waar ik films kan weghalen en op een kaartje kan zetten zodat ze toch onderweg filmpje kunnen kijken.

Mocht iemand een manier weten om toch die functie van netflix te voorschijn te krijgen mag dat uiteraard ook. Netflix account is er al. :)

Moderatoropmerking:
Let op: alleen legale opties mogen besproken worden, het benoemen van illegale websites of methodes om restricties te omzeilen is niet toegestaan.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Films downloaden en offline bekijken tablet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 18:21

Geen antwoord op je specifieke vraag maar mail eens met netflix zelf. Ze hebben zo een live chat waar je met je vragen heen kan.
Ik heb al meerdere keren met hun gemaild, steeds super behulpzaam en ze proberen je echt vooruit te helpen.

Wellicht kunnen zij je verder helpen met die optie?

Zeepsop

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Brabant

Re: Films downloaden en offline bekijken tablet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 19:15

Netflix zal dat niet toestaan aangezien je dan de films van het programma af moet halen zeg maar. Zodra je niet meer via de Netflix app of site kijkt dan heb je ze eigenlijk illegaal gedownload. De download functie op Netflix is alleen zodat de films zonder internet te bekijken zijn, dus niet echt downloaden. Je bekijkt ze nog steeds via Netflix.

Het enige waar Netflix je inderdaad mee zou kunnen helpen is het oplossen van de download functie in de app zodat je die weer kan zien.

PascalB

Berichten: 1796
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 19:17

Duitsland kent bijvoorbeeld pay up or else.
De meeste locaties zullen daar je naw gegevens doorgeven op moment dat ze een brief ontvangen van een advocaat om te betalen.
Je zal niet de eerste zijn de zo'n brief ontvangt na de vakantie om een rechtszaak af te kopen.
Laatst bijgewerkt door Dani op 26-08-18 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Aangepast omdat quote is weggehaald.

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-18 19:44

Zeepsop schreef:
Netflix zal dat niet toestaan aangezien je dan de films van het programma af moet halen zeg maar. Zodra je niet meer via de Netflix app of site kijkt dan heb je ze eigenlijk illegaal gedownload. De download functie op Netflix is alleen zodat de films zonder internet te bekijken zijn, dus niet echt downloaden. Je bekijkt ze nog steeds via Netflix.

Het enige waar Netflix je inderdaad mee zou kunnen helpen is het oplossen van de download functie in de app zodat je die weer kan zien.


Ik bedoelde ook niet eraf halen zoals echt downloaden, maar netflix noemt de functie van hunzelf ook downloaden haha

Ik ga eens met netflix schrijven..

Voorkeur heeft ook gewoon op de legale manier haha

verootjoo
Berichten: 35664
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 19:47

Zeepsop schreef:
Netflix zal dat niet toestaan aangezien je dan de films van het programma af moet halen zeg maar. Zodra je niet meer via de Netflix app of site kijkt dan heb je ze eigenlijk illegaal gedownload. De download functie op Netflix is alleen zodat de films zonder internet te bekijken zijn, dus niet echt downloaden. Je bekijkt ze nog steeds via Netflix.

Het enige waar Netflix je inderdaad mee zou kunnen helpen is het oplossen van de download functie in de app zodat je die weer kan zien.


Hoezo staat Netflix dat niet toe? Ze bieden het zelf aan :? Anders zetten ze die functie er toch niet op?

Maar kun je niet Netflix op je computer zetten en het vanaf daar op een sdkaartje zetten en die in je tablet doen?

Zeepsop

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Brabant

Re: Films downloaden en offline bekijken tablet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 19:55

Je kan de films niet van netflix afhalen en op een sdkaartje zetten. Hun ‘download’ functie betekent alleen dat je zonder internet kan kijken. Dat is wat ik probeerde uit te leggen in mn vorige bericht.

Maar TS bedoelde het dus ook niet zo. :)

Mama3
Berichten: 1812
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 19:56

Ik zal het vanavond bij mijn vriend navragen. Wij hebben ook offline netflix films en series gekeken onderweg naar en van vakantie. Nou ja wij, onze kinderen uiteraard, haha

Op onze nieuwe tablet met sd kaart, op de eeuwe oude tablet van mijn vader zonder sd kaart

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-18 20:00

Net geschreven met Netflix, als de tablet te oud is (de software of android versie) kan het zijn dat het niet ondersteund wordt. Zij kunnen daar ook niks aan veranderen.

Dus ik moet of een manier zien hoe ik dat kan aanpassen (tablet zegt dat het apparaat up to date is) of ergens films vandaan halen en die via de pc op sd kaart zetten.

Mama3 schreef:
Ik zal het vanavond bij mijn vriend navragen. Wij hebben ook offline netflix films en series gekeken onderweg naar en van vakantie. Nou ja wij, onze kinderen uiteraard, haha

Op onze nieuwe tablet met sd kaart, op de eeuwe oude tablet van mijn vader zonder sd kaart


Via netflix moet je deze wel vooraf "downloaden" als je internet hebt, zonder internet kun je niet zomaar wat aanklikken als dat niet gedownload hebt..
Laatst bijgewerkt door Dani op 27-08-18 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:09

MarleenM schreef:
Net geschreven met Netflix, als de tablet te oud is (de software of android versie) kan het zijn dat het niet ondersteund wordt. Zij kunnen daar ook niks aan veranderen.

Dus ik moet of een manier zien hoe ik dat kan aanpassen (tablet zegt dat het apparaat up to date is) of ergens films vandaan halen en die via de pc op sd kaart zetten.


Als het een ouder apparaat is dan kan het kloppen dat ze geen updates meer hebben uitgegeven de laatste tijd. Dan is je tablet wel up to date aangezien er geen updates meer zijn geweest.

verootjoo
Berichten: 35664
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:14

Zeepsop schreef:
Je kan de films niet van netflix afhalen en op een sdkaartje zetten. Hun ‘download’ functie betekent alleen dat je zonder internet kan kijken. Dat is wat ik probeerde uit te leggen in mn vorige bericht.

Maar TS bedoelde het dus ook niet zo. :)


Oh, kan het niet op sd-kaart :+ dacht dat je ze gewoon overal op kon downloaden

Mama3
Berichten: 1812
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:18

MarleenM schreef:
Mama3 schreef:
Ik zal het vanavond bij mijn vriend navragen. Wij hebben ook offline netflix films en series gekeken onderweg naar en van vakantie. Nou ja wij, onze kinderen uiteraard, haha

Op onze nieuwe tablet met sd kaart, op de eeuwe oude tablet van mijn vader zonder sd kaart


Via netflix moet je deze wel vooraf "downloaden" als je internet hebt, zonder internet kun je niet zomaar wat aanklikken als dat niet gedownload hebt..



Zo hebben wij dat inderdaad ook gedaan.

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Films downloaden en offline bekijken tablet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-18 20:22

Om die optie gaat het nou net. Als het te oud is is die functie er niet, en kun je dus alleen met Internet netflix gebruiken :)

Sirius_

Berichten: 10956
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:35


Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:43

Sirius_ schreef:
Even zoeken op nieuwste Android installeren. Ik had het zelfde probleem, mijn man heeft mijn tablet via de laptop een upgrade gegeven.

https://www.google.nl/amp/s/nl.m.wikiho ... en%3famp=1


Pas wel op met rooten... Je kan je device er mee bricken als je het fout doet + garantie gaat er dan van af.

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Films downloaden en offline bekijken tablet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-18 21:15

Garantie is er sowieso al vanaf, maar dit is pas de laatste oplossing

PascalB

Berichten: 1796
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 21:58

Met een niet standaard rom of root heb je kans de Netflix helemaal niet meer gaat werken.
Met root kan je films in theorie ook exporteren en dat is iets wat Netflix niet wil hebben.
Mocht je die weg in willen slaan, ga eerst voor aanvang lezen of je dit soort problemen krijgt.
Het hoeft niet altijd te gebeuren maar er is wel een kans.

Laure
Berichten: 617
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Antwerpen

Re: Films downloaden en offline bekijken tablet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 11:57

Heb je geen laptop die je kan meenemen?
Je kan via de windows store de netflix app op je pc zetten (dus niet via browser kijken maar echt via de app).
Ik heb zo op mijn laptop de films van netflix kunnen "downloaden" en bekijken op reis.