Ip camera

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolyne
Berichten: 71
Geregistreerd: 20-02-12

Ip camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-18 02:00

Hallo,

Hopelijk staat dit bericht op de juiste plek. Ik hoop dat iemand mij kan helpen; ik wil een ip camera in stal zetten. Eigenaar stal is akkoord en heeft mij de wifi code gegeven en is nu op vakantie. Echter vrees ik dat ik de camera eigenlijk had moeten aansluiten op het router, aangezien ik heb met geen mogelijkheid aangesloten krijg nu. Heeft iemand enig idee hoe ik de camera op het juiste wifi kan krijgen, zonder deze aan de router te kunnen hangen?

Groetjes

Foss

Berichten: 1913
Geregistreerd: 01-02-09
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 06:42

Je moet de camera koppelen aan de WiFi het beste kun je dit via een laptop doen die ook op de WiFi zit zo los werkt het niet.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70549
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Ip camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 07:43

Ik verplaats dit topic naar huis, tuin en techniek.

Jolyne
Berichten: 71
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-18 10:21

Ik heb hem aan de laptop verbonden met een netwerkkabel, maar mijn computer vindt hem niet. Hoe kan ik de camera vinden?

Nico12
Berichten: 814
Geregistreerd: 15-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 11:17

Download op PC 1 en 2: 1 gebruiksaanwijzing. 2. IP cam viewer van jouw merk camera op PC 3. PC op wifi, op zelfde netwerk als camera. 4. Camera aan minimaal 1 minuut. 5. Open IP cam viewer op PC. 6. In de viewer op PC de camera toevoegen, dat doet elk merk anders. Voorbeeld in de viewer onder camera toevoegen zal het ene merk dat doen door te vragen scan QR code ( Foscam) op camera en een ander merk zal camera zien omdat er een vast IP adres (Hikvision) is welk je later automatisch door router moet laten aanpassen. (Instellen in jou viewer)
Als alles werkt dan App op telefoon installeren zodat je overal in de wereld, via wifi of data, het beeld of alarmen kunt zien.
Samenvattend zonder een viewer van jou merk camera is het te moeilijk.