Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
F_inley

Berichten: 6401
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:48

De kaas stond er vanmorgen vroeg nog niet nu wel fijn kan ik die ook halen.
Je bedoelt bij de kassa koeling?
Heb de rest net al kunnen halen bij de spar altijd handig op maandag even voor de peutergym

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70541
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 12:19

Alwiene schreef:
De petflessen Radler vind je in de frisdrankkoeling.

Ik heb ook 2 euro korting op Old Amsterdam, neem aan dat iedereen die heeft? Verpakking met 5 plakken is bij AH dan nog 65 cent. Daar wil ik het wel voor, lekker!

Helemaal vergeten mee te nemen vanmorgen, samen met de Lenor.

Ik ben nu boven mijn budget gegaan maar veel gehamsterd bij de AH en wat dingen van scoupy gekocht. Alleen het blikje Dr Pepper was op bij de AH maar ik heb net een fles gekocht dus dat laat ik maar tenzij ik nog een keer naar de winkel ga voor bovenstaande producten.

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 13:11

Ik heb vanochtend de thee, cakemix en appeltaartmix gehaald. :)

plantje01
Berichten: 784
Geregistreerd: 01-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:36

Echt leuke acties zeg! Ben vanochtend geweest voor de thee, appeltaartmix, cakemix, lenor wasverzachter, de kaas, de fruitella en de maggi ovenmix voor bloemkool-room. Vanmiddag met mijn moeders account en pasje de appeltaartmix, de cakemix en dr. pepper gehaald voor haar, thee en kaas voor mezelf. Albert heijn heeft inderdaad ook leuke acties deze week! Heb de fuzetea en de sla meegenomen. Ben weinig thuis deze weken ivm zomerwerk bij mijn ouderlijk huis (zit op kamers). Scheelt heel erg veel geld om bij mijn ouders mee te eten haha :Y) Deze week waarschijnlijk voor 6,35 klaar haha.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:12

Leuke nieuwe acties! De leuke had ik ook al gehad. Maar staat er weer opnieuw. Zou die dan 2 x kunnen ?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70541
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:21

Die vraag is al vaker gesteld in dit topic :)
Je kan dezelfde producten vaker kopen wanneer er een nieuwe actie is. Is het een actie die je niet meer kan gebruiken dan staat erbij dat je er al gebruik van hebt gemaakt of de actie verlopen is. Je kan er dan ook niet-meer op de aanbiedingen drukken om een bon in te dienen.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:41

Sorry schijnbaar overheen gelezen. Maar niet moslim eer :+? Er staat niks, dus dan kan ik hem voor een tweede keer gebruiken *\o/*

goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:54

Netjes DebGizmo!

Ik denk dat ik ook maar weer eens wat Scoupy aanbiedingen haal. Is een tijd geleden, maar nu zitten er wel een paar dingen tussen waar ik iets mee kan.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70541
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 22:17

Sorry, stomme autocorrect op mijn telefoon.

Lugea

Berichten: 1665
Geregistreerd: 25-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 22:34

Vandaag heb ik voor het eerst gebruik gemaakt van Scoupy. Ik heb de Koopmans appeltaartmix en cakemix gehaald. Binnen een paar uur was mijn kassabon al goedgekeurd en als het goed is ontvang ik het geld nu binnen twee werkdagen. Kan ik m'n oma weer blij maken met een pak appeltaartmix en dan krijg ik uiteindelijk zelf een heerlijk stuk appeltaart... :D

Hier moet de hand ook weer even op de knip. Soms heb ik van die periodes dat ik allerlei onnodige, ongezonde dingen in huis haal om dit vervolgens op te snaaien. Aan het eind van de maand vindt mijn portemonnee dat toch wat minder leuk, dus nu maar weer wat bewuster aan de gang.

plantje01
Berichten: 784
Geregistreerd: 01-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 23:03

Ik ken het BlijNijn :( Smoothie hier, chipjes daar, lekkere broodjes. Dat tikt zo hard aan

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 11:19

De Lenor kan je gewoon opnieuw halen, zolang het maar gekocht is nadat hij opnieuw in je app is komen te staan. Heb ik ook gedaan, op 2 accounts en gewoon goedgekeurd. :)

@Finley, kan bij de kassa in zo'n bak zijn, maar ook gewoon bij het bier in een koelkast, of bij de kassa in een koelkast, wisselt erg per winkel.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 17:43

Zojuist 4 scoupy actie producten gekocht. Ze hebben echt leuke acties nu :D. De moeite waard voor nog een profiel haha. Alleen kan nergens de uitlog knop vinden ....

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 18:13

briitje schreef:
Zojuist 4 scoupy actie producten gekocht. Ze hebben echt leuke acties nu :D. De moeite waard voor nog een profiel haha. Alleen kan nergens de uitlog knop vinden ....


Die is er ook niet, maar je kan ook via de website indienen. Dat doe ik met de andere 2 accounts die ik beheer. Je moet natuurlijk wel een andere persoon daarvoor hebben dus met eigen naam (duh), email, bankrekeningnummer etc. Let even op dat soms (meestal niet in de app, maar daarbuiten) acties per adres/gezin gaan en niet per persoon. Ook kan je niet 2 accounts op 1 rekeningnummer hebben ;)

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 18:40

Ahh das nog een slim idee! Neuh doe ik 1 op mijn ma haar naam, mijn andere rekening nummer. Maakt het uit als die naam wel overeen komt, denk je? Bedoel naam mam, mijn naam rekening

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 19:13

briitje schreef:
Ahh das nog een slim idee! Neuh doe ik 1 op mijn ma haar naam, mijn andere rekening nummer. Maakt het uit als die naam wel overeen komt, denk je? Bedoel naam mam, mijn naam rekening


Ik ben bang dat dat wel problemen kan gaan geven als dat niet overeen komt ja. Account van mijn vader storten ze ook echt naar hem en ik vraag het via tikkies weer terug haha. Alles wat hij kan gebruiken krijgt hij, maar dat is vaak niet veel, de rest mag ik hebben. Win-win situatie. Hij gratis producten zonder werk eraan, ik meer gratis dan zonder zijn account en of ik nou 1 of 2 van iets koop is niet veel extra werk ofzo :D

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 19:51

Nee dat is ook zo. Enkel apart afrekenen kan wat omslachtig zijn. Maar is het zeker waard.

Anderzijds we zijn familie, dus in theorie niet raar dat we dezelfde achternaam zouden hebben. Weten hun veel of het me moeder of what ever is :')

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 21:09

We gebruiken allee. Ander huisnummer voor rest is het zelfde. Altijd goed gegaan! :D

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 21:22

Banyu schreef:
We gebruiken allee. Ander huisnummer voor rest is het zelfde. Altijd goed gegaan! :D


Twee accounts op 1 rekeningnummer dat lijkt me toch niet (moeten) kunnen. Ik heb 2 accounts op 1 adres, maar wel aparte namen/mail/rekeningnummer.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 23:45

Wellicht niet heel low budget. Maar zojuist bij hello fresh voor de tweede keer 3 maaltijden a 2 pers. Besteld a 15 euro. (Met korting). Ik ben er weer blij mee :D

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 07:51

briitje schreef:
Wellicht niet heel low budget. Maar zojuist bij hello fresh voor de tweede keer 3 maaltijden a 2 pers. Besteld a 15 euro. (Met korting). Ik ben er weer blij mee :D


Hoe kwam je aan die korting :)?


Eergisteren even scoupy boodschappen gedaan. Alle maggi acties, behalve de roerbakpasta die was ik vergeten, de cakemeel, appeltaartmix, nestle onbijtpapje (die had ik voor de 2de keer, en laat ik nou net een baby hebben), old amsterdam en pickwick.

Lenor kon ik helaas niet vinden in de winkel. Zou denk ik bij de wasmiddelen moeten staan?

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:04

Ja bij wasverzachters staat het hier.

F_inley

Berichten: 6401
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:42

Ik was net bij de etos en die hadden elk tweede product van de wilkenson (ook voor vrouwen) 70% korting dus heb een pak navul scheermesjes voor 2,55.
Wie weet heeft iemand van hier ee ook nog wat aan

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:54

Mjetterd schreef:
briitje schreef:
Wellicht niet heel low budget. Maar zojuist bij hello fresh voor de tweede keer 3 maaltijden a 2 pers. Besteld a 15 euro. (Met korting). Ik ben er weer blij mee :D


Hoe kwam je aan die korting :)?


Eergisteren even scoupy boodschappen gedaan. Alle maggi acties, behalve de roerbakpasta die was ik vergeten, de cakemeel, appeltaartmix, nestle onbijtpapje (die had ik voor de 2de keer, en laat ik nou net een baby hebben), old amsterdam en pickwick.

Lenor kon ik helaas niet vinden in de winkel. Zou denk ik bij de wasmiddelen moeten staan?



De eerste korting code staat gewoon op de website. De volgende krijg je bijvoorbeeld van iemand die al lid is. Je kan van mij bijvoorbeeld een code krijgen. En zo krijgen zowel jij als ik ook 25 euro korting.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:59

briitje schreef:
Mjetterd schreef:


Hoe kwam je aan die korting :)?


Eergisteren even scoupy boodschappen gedaan. Alle maggi acties, behalve de roerbakpasta die was ik vergeten, de cakemeel, appeltaartmix, nestle onbijtpapje (die had ik voor de 2de keer, en laat ik nou net een baby hebben), old amsterdam en pickwick.

Lenor kon ik helaas niet vinden in de winkel. Zou denk ik bij de wasmiddelen moeten staan?



De eerste korting code staat gewoon op de website. De volgende krijg je bijvoorbeeld van iemand die al lid is. Je kan van mij bijvoorbeeld een code krijgen. En zo krijgen zowel jij als ik ook 25 euro korting.



Ah dat zag ik inderdaad ja, maar ik ben al lid dus dan gaat die korting niet op.