Nieuw bed/boxspring, maar welke?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Nieuw bed/boxspring, maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-18 09:17

Hoi,

Mijn huidige matras heeft zijn beste tijd gehad en ook het bed zelf stort bijna in wegens te veel verhuizingen waarbij het in- en elkaar is gehaald. :wave: Daarnaast ben ik zelf ook een zeer onrustige slaper dus dat heeft daar ook aan bijgedragen. Ik hoor graag jullie ervaringen in de zoektocht naar een nieuw bed/boxspring? Fijne merken, do's/dont's, etc. Alvast bedankt! :j
Laatst bijgewerkt door UK_eef op 25-02-18 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Nieuw bed/boxspring, maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 09:34

Ik heb een boxspring van Ikea en deze bevalt echt super. Komt ook goed uit de testen :j

AnnevM

Berichten: 925
Geregistreerd: 12-06-11

Re: Nieuw bed/boxspring, maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 09:43

Ikea boxspring inderdaad, heb zelf een Dunvik en vind het echt heerlijke bedden!

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Re: Nieuw bed/boxspring, maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 09:52

Ik heb sinds vorig jaar een auping en ik wil nooit meer anders. Het bed zelf Kun je prima van marktplaats afhalen, het is onverwoestbaar. Kan je heel gemakkelijk in en uit elkaar halen.
De matrassen sluiten heel fijn aan op je lichaam. Ik heb ook een ikea bed gehad, maar daar kreeg ik kramp en pijn in mijn rug van en de bedden zijn minder stevig en kun je minder makkelijk uit elkaar halen. Ik had de Hovag in combinatie met brimnes

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Nieuw bed/boxspring, maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 10:05

Wat is je budget? Dat maakt meedenken wat makkelijker. Ik heb zelf een boxspring van Swiss Sense, echt een heerlijk bed. Lekker groot ook, 1.80x2.10. Maar, daar hangt wel een prijskaartje aan.

Plonspony

Berichten: 272
Geregistreerd: 30-11-12

Re: Nieuw bed/boxspring, maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 16:24

Serta!
Sinds een half jaar deze boxspring en ligt echt helemaal geweldig. Hiervoor Auping gehad, ook heel fijn. Maar Serta is net zo goed, maar iets vriendelijker voor de portemonnee :)

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Re: Nieuw bed/boxspring, maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-18 08:42

Bedankt voor jullie input, na 2 dagen showrooms bezoeken ben ik geslaagd bij Swiss Sense.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Nieuw bed/boxspring, maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 08:43

Goede keuze die heb ik al bijna 10 jaar. En nog geen kuil te bekennen slaap lekker