Ervaring met elektronica verkopen aan ReBuy.nl?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilse_Ven

Berichten: 156
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Nijmegen en Tilburg

Ervaring met elektronica verkopen aan ReBuy.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-17 18:07

Hoi Bokkers!

Omdat ik recent een nieuwe iPhone aangeschaft heb, wil ik nu graag mijn oude iPhone verkopen. Omdat ik niet per se een voorstander ben van marktplaats, ben ik gaan kijken naar bedrijven die iPhones inkopen. ReBuy.nl biedt mij de beste prijs voor mijn iPhone.

Nu vroeg ik mij dus af of er mensen zijn die hun elektronica (hoeft niet per se een telefoon te zijn) verkocht hebben aan Rebuy.nl, en wat de ervaringen zijn met deze site.

Mochten er nog mensen zijn die ervaringen hebben met andere bedrijven die elektronica inkopen, hoor ik deze ook graag!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70541
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Ervaring met elektronica verkopen aan ReBuy.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:01

Aangezien ED bedoeld is voor paardgerelateerde bedrijven verplaats ik dit topic naar Huis, tuin en techniek.

maaikemuis
Berichten: 5279
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Ervaring met elektronica verkopen aan ReBuy.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:19

Als je de reviews op oa trustpilot mag geloven is dit een bedrijf dat aanbiedingen doet die te mooi zijn om waar te zijn. Met nog een behoorlijk aantal klachten van kapotte telefoons na terugsturen.

Ilse_Ven

Berichten: 156
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Nijmegen en Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-17 02:02

maaikemuis schreef:
Als je de reviews op oa trustpilot mag geloven is dit een bedrijf dat aanbiedingen doet die te mooi zijn om waar te zijn. Met nog een behoorlijk aantal klachten van kapotte telefoons na terugsturen.


Mmhh, dan misschien toch maar even verder kijken. Ik had zelf inderdaad ook al wat reviews gelezen, met wisselende beoordelingen. Sommigen waren erg tevreden en anderen juist niet. Dus ik dacht laat ik eens even polsen op Bokt.

Bedankt voor je reactie in ieder geval! :)