Schilders gezocht!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Friesmeisjee

Berichten: 81
Geregistreerd: 25-09-16

Schilders gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-16 22:22

Hoi! ik ben thuis altijd aan het rotzooien in de garage, waarbij ik kado's maak van hout voor andere mensen. ik schilder die dingen dan ook altijd met kwasten van de action. ik heb zowel de 'schilderskwasten' als de 'hobbyschilderkwasten' maar de zijn beide bij mij niet aan te slepen. ik heb er over gedacht om een aantal goede kwasten te kopen die ik dan ook schoon kan maken, maar heeft iemand een idee welke kwasten ik dan wel moet kopen en welke niet en hoe ik ze schoon moet maken? ik ben dan zowel opzoek naar schilderskwasten als rollers als hobbyschilderskwasten die ik schoon kan maken van die van de action krijg ik niet goed schoon.
thanks alvast!

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Schilders gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 18:32

Ik verplaats je topic eventjes naar Huis Tuin en Techniek, daar is deze vraag beter op zijn plek :)

Goof

Berichten: 28794
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Schilders gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 12:33

Ik zou gewoon even naar een Gamma oid gaan. Daar kunnen ze je prima helpen met de juiste materialen.

Tink89
Berichten: 2936
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Schilders gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 12:38

Die van de action werden hier wel schoon. Gewoon goed afspoelen (als je waterbasisverf hebt) in warm water en eventueel even laten staan.

En anders even naar de Hornbach ofzo om je daar te laten adviseren. Wij hebben van daar ronde kwasten die geen metaal hebben, maar plastic. Die gaan dus ook niet roesten als je ze in water laat staan om schoon te worden... deze dus: http://www.hornbach.nl/shop/ECO-ronde-k ... tikel.html Die hebben ze in verschillende maten :)

Domino_2006
Berichten: 671
Geregistreerd: 20-05-15

Re: Schilders gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 12:56

Ik zal vanavond bij mijn man informeren. Die is schilder.

Urona447
Berichten: 2802
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Schilders gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:08

Ik denk met alle respect dat een goede schilder zijn kwasten niet in de bouwmarkt koopt.

Friesmeisjee

Berichten: 81
Geregistreerd: 25-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-16 16:44

Urona447 schreef:
Ik denk met alle respect dat een goede schilder zijn kwasten niet in de bouwmarkt koopt.


precies dat is wat ik ook dacht! een kapper koopt de scharen toch ook niet in een blokker oid.?