Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je koopt voor 4 tientjes een Google Chromecast en je kunt dan via je mobiel/tablet gewoon naar je tv casten. Mits je natuurlijk gewoon draadloos internet hebt in de woonkamer. Dit is ook de perfecte oplossing voor tv's op logeer- en zolderkamers als je er graag tv zou willen en er ligt geen kabel. Jans schreef:Bij Ziggo zit je wel vast aan die COAX kabel, ook bij interactieve tv. Die kabel moet namelijk in je ontvanger, of als je kaart in je tv zit, in je tv. Anders komt het signaal niet bij je tv. Dus ik vrees dat het een kabel trekken wordt.
Bagheera_206 schreef:[***] schreef:Bij Ziggo zit je wel vast aan die COAX kabel, ook bij interactieve tv. Die kabel moet namelijk in je ontvanger, of als je kaart in je tv zit, in je tv. Anders komt het signaal niet bij je tv. Dus ik vrees dat het een kabel trekken wordt.
Of de Google Chromecast oplossing voor 4 tientjes.
(waren ze al mee bezig toen ik er nog werkte)
Dus dan maar casten naar TV en heb ik wel haarscherp H&C TV zonder blokjes en haperingen.
was er alleen aan het denken om het anders neer te kunnen zetten zodat we misschien een hoekbank konden aanschaffen.