Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Loes1996 schreef:Ik heb een Denver ACT5030W. Ongeveer 300 euro minder dan een Go pro (180 bij bol.com), en alle accessoires vd go pro kunnen er wel bij. Zo heb ik de head stap v go pro erbij omdat deze fijner is dan die v Denver. Zeer tevreden over het cameraatje. Geluid is wel wat minder maar goed, dit knip je er toch vaak uit.
xSannee schreef:Ja dat is de camera waar Loes1996 het over heeft!
Als ik recensies lees, kom ik vooral tegen dat die batterij het niet lang volhoudt.
Ik ga denk ik ook voor de SJCAM, twijfel nog even over de wifi functie, ik vind dat wel een interessant extraatje. Ik bestel dan wel meteen een extra accu, hoofdband en sd kaart mee. Heb ik meteen alles in huis, maar is dan samen zo'n 133 euro. Zonder wifi zou dan 13 euro schelen.. Hmm...
. 
xSannee schreef:Ik weet niet of er hier nog mensen meelezen die ook over een SJCam nadenken?
Maar voor het geval dat, ik heb de eerste beelden met mijn SJCAM4000 wifi gemaakt.
[ Video ]
Hij is echt fijn in gebruik en ik ben heel tevreden over de beelden
Dit is tussen 6 en 10 opgenomen, dus aan het einde wordt het duidelijk donkerder.
(Wel even op HD zetten!)
linky schreef:Ik heb een Salora, met WiFi en afstandbediening, haarscherp, plm. € 90,= bij Blokker. Moet uiteraard nog wel een kaartje in. Met helmbevestiging e.d. Kan plm. 2½ uur in één keer opnemen.
Loes1996 schreef:Anja filmt die van jou aan 1 stuk door?