Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Selina schreef:Kobo heeft ook spelletjes![]()
Voordeel van kobo vind ik dat je ook buiten in de zon kan lezen. Ben er zelf wel tevreden over, eerste merk ken ik niet.
Niwla schreef:Selina schreef:Kobo heeft ook spelletjes![]()
Voordeel van kobo vind ik dat je ook buiten in de zon kan lezen. Ben er zelf wel tevreden over, eerste merk ken ik niet.
Echt? Nog nooit gezien.
Ik ben onwijs tevreden met mijn Glo HD. Volgens mij heeft Kobo trouwens ook een waterdichte variant. Er is overigens een algemeen E-reader topic.
Niwla schreef:Selina schreef:Kobo heeft ook spelletjes![]()
Echt? Nog nooit gezien.
Ik ben onwijs tevreden met mijn Glo HD. Volgens mij heeft Kobo trouwens ook een waterdichte variant. Er is overigens een algemeen E-reader topic.
truus1970 schreef:Ik heb de tolino shine. Een heerlijke e reader, voor deel van deze is dat je ook in de cloud op kan slaan. Ik heb er heel veel boeken op staan en zit half vol. Ik zou zo weer voor tolino gaan.
In de zon, in het donker, tolino is fijn. de shine is niet waterdicht, maar is ook al wat ouder, de eerste tolino.
Ik kan hem aanbevelen.
Hij is nog niet zo bekend in Nederland, wij hebben hem uit duitsland gehaald, Sinds kort is er een nederlandse update. Dat is fijn, maar daar zal je met die nieuwe tolino niks van merken, die is gewoon in het nederlands.
een tolino fan, zonder aandelen.