Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjanB schreef:Caira schreef:Ik heb hetzelfde als TS, mijn cinquecentoetje gaat echt niet door de APK komen, dus er moet echt een nieuwe komen. Ik heb 5 jaar geweldig hierin gereden maar voor mijn opleiding moet ik anderhalf uur in de auto en dat zie ik niet zitten in zo'n klein ding. Nu zag ik een renault twingo of een ford KA staan is dat wat?
Beide laten staan! Renault is motorisch slecht en ka's roesten nog harder dan opels en fiat
MarjanB schreef:Caira schreef:Ik heb hetzelfde als TS, mijn cinquecentoetje gaat echt niet door de APK komen, dus er moet echt een nieuwe komen. Ik heb 5 jaar geweldig hierin gereden maar voor mijn opleiding moet ik anderhalf uur in de auto en dat zie ik niet zitten in zo'n klein ding. Nu zag ik een renault twingo of een ford KA staan is dat wat?
Beide laten staan! Renault is motorisch slecht en ka's roesten nog harder dan opels en fiat
skvetta schreef:Ik heb 4 jaar geleden een Renault twingo gekocht uit 1997. Met 15.000 km op de teller. Oude eigenaar reed maar 600 km per jaar. Mijn ka ingeruild en hoefde maar 450 euro bij te leggen. Vorig jaar nieuwe all weather banden erop laten leggen en ik hoop er nu nog 2 jaar mee vooruit te kunnen. Ben nu al wel aan het sparen voor een nieuwe auto zodat het ook kan als deze vervangen moet worden.
Caira schreef:Net een rondje garages gedaan, ford KA is idd niets, dat werd me overal verteld, Maar wat dan wel? Ik heb nog niets gezien waar ik warm van werd, wel heul veel zooi.
ikke schreef:Caira schreef:Net een rondje garages gedaan, ford KA is idd niets, dat werd me overal verteld, Maar wat dan wel? Ik heb nog niets gezien waar ik warm van werd, wel heul veel zooi.
In jouw omgeving is alles rotzooi. Heel simpel: jij woont te dicht bij de zee. zout en auto's zijn niet bepaalt vrienden........
Caira schreef:ikke schreef:In jouw omgeving is alles rotzooi. Heel simpel: jij woont te dicht bij de zee. zout en auto's zijn niet bepaalt vrienden........
![]()
klopt.
Nissan micra vind ik dan weer zo klein. Budget max. 1400 maar ik hoop voor minder klaar te zijn.
http://www.autotrack.nl/tweedehands/ope ... 8963/fotos
Is dit wat?
Megane schreef:Hier geen nare ervaringen met RenaultWel de nokkenas, maar dit is een bekend probleem geloof ik, en dit was al duidelijk bij aankoop. En al helemaal geen motorische problemen gehad, dit was bij ons juist bij de oude Seat Ibiza van mijn vriend altijd een probleem, evenals de Cordoba.
DarkShines schreef:Megane schreef:Hier geen nare ervaringen met RenaultWel de nokkenas, maar dit is een bekend probleem geloof ik, en dit was al duidelijk bij aankoop. En al helemaal geen motorische problemen gehad, dit was bij ons juist bij de oude Seat Ibiza van mijn vriend altijd een probleem, evenals de Cordoba.
Nu ben ik benieuwd waar jouw nokkenas zit haha.
Caira, die heeft al een pittige km stand maar daar is de prijs dan ook wel naar. Hou er wel rekening mee dat zo'n hoge km stand vaak extra vervangingskosten met zich meebrengt. Een auto zit vol met bewegende onderdelen en die slijten nou eenmaal.
DarkShines schreef:Een range rover is wel een ander verhaal dan een Opel corsa haha.