Sinds een paar dagen laad mijn iPhone 5S niet goed meer op. Voorheen deed ik hem 's nachts aan de lader en de volgende was hij 100% , ookal was hij de vorige avond helemaal leeg.
Als ik hem nu met 20% aan de lader zou doen is hij met een beetje geluk de volgende ochtend 60%. Ik heb een originele oplader, heb meerdere opladers geprobeerd en verschillende stopcontacten. Niks hielp.
Weet iemand wat ik nu moet doen?
(Het rare is dat de mobiel van mijn moeder, zusje en broertje ook opeens niet goed mee oplaad)
Gewoon allemaal nieuwe opladers kopen? Of misschien zijn die (twee?) stopcontacten die je hebt geprobeerd stuk? Hoeveel verschillende stopcontacten heb je geprobeerd?
MissYvette4u
Geplaatst: 19-08-14 17:36
Sinds een week of 2 heb ik een 5s. De stekker werd ontzettend warm tijdens t laden maar laadde heel goed en vrij snel. Gisteren zat ie net in t stopcontact toen hij ineens plofte en een stop hier in huis eruit vloog. Lader incl kabel zwart. Vandaag nieuwe lader ontvangen en ondanks hele middag laden is hij totaal niet warm. En snel geladen.
Lijkt mij dat jouw lader niet goed is. Kun je niet contact opnemen met jouw winkel waar je hem hebt gekocht?
_mexx_lady_
Geplaatst: 19-08-14 17:38
Als geen enkele mobiel nog goed oplaadt denk ik eerder aan een probleem met je stroomtoevoer of stopcontacten als aan een probleem met je mobiel.... Misschien iets anders ( laptop, Ipad,..) ook even proberen of die wel nog goed laadt?
lotlot2
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-14 17:41
Net nieuwe officiële laders aangeschaft, andere laders geprobeerd, meerdere stopcontacten... Niks hielp.
Verder zijn de mobielen de enige dingen die niet goed opladen.