Ik kan niet meer op mijn hotmail account

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miky

Berichten: 608
Geregistreerd: 20-02-06

Ik kan niet meer op mijn hotmail account

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 14:06

Hoi,

Ik heb al meerdere malen geprobeerd om mij in te loggen op mijn hotmail. Echter kom ik er echt niet meer in, ik heb het idee dat iemand mijn wachtwoord heeft veranderd.
Ik heb al geprobeerd om mijn wachtwoord weer terug te veranderen door middel van de code die je gestuurd krijgt naar een andere e-mailadres. Helaas werkt dit ook niet.

Ik baal hier echt heel erg van omdat ik heb al mijn belangrijke gegevens op deze mail heb staan.
Heeft iemand enig idee of er nog wat anders is dat ik kan proberen?

love_Soraya

Berichten: 3827
Geregistreerd: 12-02-12

Re: Ik kan niet meer op mijn hotmail account

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 14:10

Wat ontzettend vervelend !Ik heb het ook 2x achter elkaar gehad, kon met mijn samsung galaxys3 op mijn mail komen, en deed dat ook maar bleek achteraf dat ik het zelfde probleem had als jou :( , of.... ik had foto's op mijn mail staan van mijn goede vriendin, haar dit wachtwoord gegeven en iets daarna was dit voorgaande. Maargoed laten we het maar houden op me telefoon.

Heb nieuw account moeten aanmaken , met uiteraad een nieuw wachtwoord :o voor de zekerheid.

Kan je dus niet helpen, sorry! Hoop dat het bij jou goed gaat komen, heel vervelend iig!

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: Ik kan niet meer op mijn hotmail account

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 02:33

precies het zelfde gehad.... maar bij mij werden dus ook nog seksueelgetinte mailtjes verstuurd naar al mijn contacten.. ik baalde flink want wist zeker dat ik het niet was. ik kon niks dus heb gewoon een nieuw accaunt aangemaakt met ander wachtwoord.

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Re: Ik kan niet meer op mijn hotmail account

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 03:12

Heb ook gehad dat iemand mn ww had veranderd. Heb toen contact opgenomen met hotmail zelf. Moest toen een aantal vragen beantwoorden zoals contacten opnoemen. Wat voor mails er in stonden ed. Heb toen een nieuwe inlog gehad... Tis wel mogelijk dus om je account terug te krijgen.. Succes