Origin doet moeilijk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hannahaapje

Berichten: 2004
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Prov Utrecht

Origin doet moeilijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-13 14:59

Ik ben groot fan van the Sims 3 en heb het de afgelopen jaren zo'n 200 uur gespeeld. :')

Altijd het spel en de uitbreidingspakketten in de winkel gekocht, maar ik dacht nu lekker makkelijk, ik schaf het online aan, kan ik het binnen een uur al spelen. Nou, dat valt even tegen.

Ik heb een orderbevestiging van uitbreidinspakket van Exotisch Eiland binnen in mijn mailbox.
Origin Game Tevredenheidsgarantie: Geldt niet
Er zat geen serial code bij, dus ik ging naar registratie-beloningen ophalen. Hier staan alleen wat gratis objecten voor me klaar, maar geen serial code.
In de Origin client staat de serial code ook niet, ik heb heel wat gezocht.
Na een hele tijd zoeken besloot ik maar twee random serials van Yahoo!Answers te plukken en deze werkten.

Krijg ik de volgende foutcode van EA Games wanneer ik de Sims 3 met Exotisch Eiland erop wil spelen, welke serial ik ook van internet af haal:

"license limit for this product has been reached.”

Ik word er een beetje gek van.
Het liefst vroeg ik het aan Origin wat ik nou moet doen (die 40,- is nu weggegooid geld |( ).
Alleen als ik naar de Origin Help ga zie ik alleen standaard-antwoorden. Het liefst had ik een mailtje gestuurd maar volgens mij heb ik die optie niet.

Wie wilt een computer & internet - leek helpen :P

Groetjes

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Re: Origin doet moeilijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 15:02

Ik heb dit ook gehad. Ik heb gewoon gebeld en kreeg duidelijk antwoord. Je kan altijd bellen/mailen naar origin, bij mij waren ze heel vriendelijk :)

hannahaapje

Berichten: 2004
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Prov Utrecht

Re: Origin doet moeilijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-13 15:15

Oeh, ik ga even naar het telefoonnummer zoeken, je reactie geeft hoop :P !

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 15:26

hannahaapje schreef:
Oeh, ik ga even naar het telefoonnummer zoeken, je reactie geeft hoop :P !

Haha veel succes :D

hannahaapje

Berichten: 2004
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Prov Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-13 17:41

-O-

Eerst kreeg ik een Vlaams iemand aan de lijn waarbij ik na iedere zin moest vragen of hij het kon herhalen, omdat ik hem niet kon verstaan.

Daarna zei die dat ik het uitbreidingsspel niet kon spelen, tsja jammer dan, dan moest ik maar alleen verder met het basisspel. Wat? Heb ik 40,- betaald om later te horen te krijgen dat ik me er maar bij neer moet leggen?

Hij zei dat mn account misschien in de war was omdat ik de voorgaande spellen in de winkel heb gekocht en deze online, dus hij zou alles voor me verwijderen en opnieuw installeren.

Ik heb nog steeds dezelfde foutcode.

Heb een programma gekregen waardoor ik mijn computer kan authorizeren of zo, als ik die foutcode nog steeds krijg.

Maar die kan ik niet installeeren want dan krijg ik een foutmelding.

Maar heb er totaal geen zin meer in. Laat maar zitten. Ik kap er gewoon mee na drie jaar. Ik zoek wel een ander spel om te spelen.