Ervaringen met L'oreal Steam Pod

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Piloetje

Ervaringen met L'oreal Steam Pod

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-12 00:13

De titel zegt het al. Ik kwam vandaag op YouTube een filmpje tegen over de nieuwste uitvinding van L'oreal. Het is een stoom/stijl tang waarvan je haren pluisvrij,zijdezacht en glad zouden moeten worden. Je moet eerst een bijbehorend haarproduct in je haar smeren, en het apparaat perst dan het goedje als het ware je haar in. En dat alles zonder je haar te beschadigen. Sterker nog, je haar wordt er met elke behandeling beter op. Het effect houdt aan tot je volgende wasbeurt, of tot je haar nat wordt in ieder geval.

Voordat ik mijn zuurverdiende eurootjes aan dit wonderproduct ga uitgeven wil ik eerst graag iets horen van mensen die het ervaren hebben. Ik kan geen recensies terug vinden. Het is ook nog redelijk nieuw volgens mij. Dus dan maar even op bokt proberen. Hier vind ik altijd alles wat ik nodig heb tenslotte ;)

Wie heeft zo'n ding thuis, of bij de kaper zo'n behandeling met de Steam Pod gehad? Ik hoor graag meningen.

Piloetje

Re: Ervaringen met L'oreal Steam Pod

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-12 22:25

Niemand? >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 22:26

Ken het niet, heb je een link?

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 02:26

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 10:17

Mijn kapper had het er ook over, hij gelooft er iig niet in. Hij heeft er een uitleg aan gegeven die ik ondertussen jammer genoeg vergeten ben :D Dus zelf zou ik het niet doen, ik vertrouw zijn kennis wel

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 14:20

Jammer dat je niet meer wat wat er dan niet goed aan was.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 10:08

Jammer dat het dan weer niet geschikt is voor mensen met krullen..

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 10:55

Ja dat zijn de meeste anti plus producten. Maar als je pluizige krullen hebt kun je elke dag krullers zetten. Dan heb je prachtige pluisvrije krullen. Ik heb zelf lichte krul/ slag. Het voordeel is dat gezette krullen dan heel goed blijven zitten. Terwijl gezette krullen bij mensen met stijl lijzig haar binnen een uur uit zakken.

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:20

rensiepensie schreef:
Jammer dat je niet meer wat wat er dan niet goed aan was.

Hij heeft wel niet gezegd dat ze persé slecht was, gewoon niet beter dan andere stijltangen :) Nee ik probeer het op te halen, maar ik kan het me echt niet meer herinneren _-:(

ferropaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:26

Als dat werkt wil ik die ook wel, Hoop dat er nog iemand uit ervaring kan spreken!
Wat is de prijs?

Lottexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:29

Ziet er goed uit tot ik hem ging googlen 170 euro :oo

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 00:40

Ik zag hem ergens voor 149, zonder haarproduct.

En het is niet gewoon een stijtang. Het perst dus een spulletje in je haar. Vergelijkbaar met bijvoorbeeld een keratine behandeling die ze bij de luxere kapsalons aanbieden.

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 12:09

Ik ga het gewoon doen. Maandag krijgt mijn haar een makeover, en heb ik echt een stijtang nodig. En die ik heb was 15 euro bij de blokker en daar gaat mijn haar echt kapot van.

Ik zal jullie laten weten of het wat is maandag!

ferropaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 20:30

rensiepensie schreef:
Ik ga het gewoon doen. Maandag krijgt mijn haar een makeover, en heb ik echt een stijtang nodig. En die ik heb was 15 euro bij de blokker en daar gaat mijn haar echt kapot van.

Ik zal jullie laten weten of het wat is maandag!

Fijn! :)

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 15:36

Ik heb hem! Echt een super ding. Gister naar de kapper geweest en mijn pluizige weerbarstige haar in een schuine bob laten knippen. Daarna rond gestijld met de steampod. Zat fantastisch en mijn haar was super zacht, soepel en pluisvrij.

Maar een nachtje slapen is de ultieme test. Ik ben nogal een wilde slaper, draaien, woelen etc. Dus ik verwachte met een ontploft kapsel wakker te worden. Maar het zit nog steeds perfect! Soepel, zacht en pluisvrij!

De steampod is dus een echte aanrader. Wel icm de bijbehorende producten, zonder is het resultaat veel minder volgens mijn kapster. Dat klopt ook wel, het is namelijk niet alleen een stijltang, maar een hele behandeling.

orlys_dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 15:41

rensiepensie schreef:
Ik heb hem! Echt een super ding. Gister naar de kapper geweest en mijn pluizige weerbarstige haar in een schuine bob laten knippen. Daarna rond gestijld met de steampod. Zat fantastisch en mijn haar was super zacht, soepel en pluisvrij.

Maar een nachtje slapen is de ultieme test. Ik ben nogal een wilde slaper, draaien, woelen etc. Dus ik verwachte met een ontploft kapsel wakker te worden. Maar het zit nog steeds perfect! Soepel, zacht en pluisvrij!

De steampod is dus een echte aanrader. Wel icm de bijbehorende producten, zonder is het resultaat veel minder volgens mijn kapster. Dat klopt ook wel, het is namelijk niet alleen een stijltang, maar een hele behandeling.

Klinkt geweldig! Heb je foto's? *-:)

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 15:59

Ik heb een foto geupload in mijn profiel, omdat hij te groot was voor in het topic. Het is de laatste foto onderaan.

orlys_dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 16:48

Net in je profiel gespiekt; ziet er mooi uit! (Leuke foto's, trouwens - zoveel mooie paarden, katten en de whippet!). Werkt de steampod net zo snel als een stijltang of doe je langer over om je haar zo mooi glad te krijgen?

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 19:17

Thanx!

Nee het gaat super makkelijk, er zit een kammetje in de kop. Die kun je er ook uit halen. Ik heb gewoon in de vorm van een C gestijld en dan krijg je die mooie bolling. Maar als je hem recht naar beneden trekt wordt je haar heel stijl. Maar je kunt ook slag creëren, en in langer haar ook krul.

Ik had hem op de koudste stand, 170", maar hij kan tot 240" ofzo. Hij gaat pas stomen als je hem dicht knijpt op je haar. Dus ook veilig. Ik vind hem veel beter werken dan mijn carmen stijltang. Je hoeft maar 1 keer een pluk erdoor te halen en het zit meteen goed.

Ik ben enthousiast!

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 15:06

Dus ik begrijp dat je hem gekocht hebt? Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig om je haar te doen?
Ik heb ook super pluzig, weerbarstig, droog haar en moet het dagelijks stijlen. Nu heb ik een stijltang van Braun, maar ik wil heel graag de Chi-stijltang. Nu zit ik toch te twijfelen of dit niks voor mij is.

Wat kost het uiteindelijk in totaal?

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 16:14

€ 180 incl producten.

En ik ben er 5 a 10 minuten mee bezig. Maar ik heb nu een korte bob, en niet zulk dik haar. Dus als je langer en dikker haar bent, ben je ook langer bezig natuurlijk.

Je zou ook een kapsalon kunnen zoeken waar ze er 1 hebben. Een L'oreal kapper heeft hem waarschijnlijk wel. Dan zou je je haar eens door hun kunnen laten doen om te kijken of het je bevalt.