Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Hoe het werkt
Wanneer je een afspeellijst selecteert als offline, worden de nummers opgeslagen op je mobiele telefoon. Hoe meer vrij geheugen je hebt, hoe meer muziek je kunt overzetten voor offline gebruik.
borrie01 schreef:zoals elke app die je erop zet. gaat er iets van je telefoongeheugen af. maar de liedjes snoepen niks van je geheugen af.
stef schreef:Ik heb een Iphone 3GS met IOS 6
Sinds een paar dagen vraagt hij te pas en te onpas om mijn apple ID. Ik kan het weg klikken (annuleren), dan gebeurt er niks, ik kan het ww ingeven, dan gebeurt er ook niks
Hoe kom ik hieraan en hoe kom ik eraf?
Hij lijkt het compleet willekeurig te doen als ik wat zit te surfen of in een ap zit. Als ie gewoon niks ligt te doen zeg maar doet ie het niet
stef schreef:stef schreef:Ik heb een Iphone 3GS met IOS 6
Sinds een paar dagen vraagt hij te pas en te onpas om mijn apple ID. Ik kan het weg klikken (annuleren), dan gebeurt er niks, ik kan het ww ingeven, dan gebeurt er ook niks
Hoe kom ik hieraan en hoe kom ik eraf?
Hij lijkt het compleet willekeurig te doen als ik wat zit te surfen of in een ap zit. Als ie gewoon niks ligt te doen zeg maar doet ie het niet
iemand?
stef schreef:Ik vond via google dat het zou kunnen zijn dat er niet genoeg snelheid is en dat itunes nog iets aan het downloaden is. Dus even op wifi zetten. Nu zit ik thuis altijd op wifi, en dat maakt niet uit, dat is het dus niet...
Verder nog suggesties?
margjex schreef:manzano schreef:Dat kan niet zonder aanpassingen.
Het lijkt me dat dit een reactie op mij is?
Kan je dit beter uitleggen?