HTC Chacha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

HTC Chacha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 12:41

Wie heeft er een HTC Chacha?

Afbeelding

Elke keer als ik een 'hippe' telefoon koop is er gezeur mee. Mijn huidige simpele begint weer te verslijten dus binnenkort weer tijd voor een nieuwe.

Nu was ik gisteren in de winkel aan het kijken. Ik wil graag toetsen op mijn toestel, enige wat ik belangrijk vind ik bellen, smsen, whatsappen en wat bokken/facebooken op mijn telefoon. Bij de BB vind ik de toetsen wat klein en dicht op elkaar zitten. Nu zag ik de HTC en die heeft en touch en toetsen die niet zo klein en dicht op elkaar zitten.

Wat is jullie ervaring met deze telefoon? Wat zijn de voor en nadelen van deze telefoon? Ik lees alleen op internet wat over de batterij. Hoelang gaat hij mee met wat whatsappen en facebooken op een dag?
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 19-11-11 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Thomas

Re: HTC Chacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 12:42

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 12:43

In het topic wordt niet over de chacha gesproken ;) :) en er wordt niet meer in gereageerd!

Linde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 16:24

Ik heb hem al een flinke tijd en ben er tevreden mee. Batterij gaat een dag mee, ik laat hem altijd 's avonds op, weet niet precies hoe lang hij meegaat. Een groot nadeel is het geheugen van de telefoon, ik heb er nu 9 apps opstaan, waarvan er 5 standaard op zitten. De overige 4 zijn whatsapp, wordfeud, wordfeud helper }> , en een flashlight. Ik kan er nu geen andere apps opzetten hij zit nu vol en krijg regelmatig bericht dat ik caches moet verwijderen. Een ander nadeeltje is dat het scherm niet zo groot is en dat je voor de meeste apps, whatsapp niet, je telefoon moet kantelen.

Verder is de telefoon echt ideaal, internet is snel, je kan aparte vensters openen wat ik persoonlijk heel fijn vind, het typen is ideaal. Ik vind het echt een aanrader.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 17:27

Buiten Whatsapp heb ik geen spelletjes die ik wil gebruiken. Kan je apps niet op je geheugenkaart zetten?

Linde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 19:52

Niet allemaal, wel een paar.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 20:38

Oke :) iig dus geen software problemen of andere rare vast loop acties?

Linde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 22:27

Nee heb er nog nooit last van gehad.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:02

Ik heb een HTC Wildfire gehad (dus ook een 'goedkopere' HTC) en was daar eigenlijk niet zo tevreden mee, hij was traag (liep ook vast bij het bellen van mensen) en de batterij ging maar 1 a 1,5 dag mee.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 11:44

Als je een toetsentelefoon wil zou je ook kunnen kijken naar de Samsung Galaxy TXT. Die vind ik persoonlijk een stuk mooier dan de ChaCha.. Verder zou je even de specificaties kunnen vergelijken, ken de ChaCha niet zo goed..