Gisteren liepen we er tegenaan

Toen was het aan mij….. ik ben rugpatiënt en voor mij dus erg belangrijk dat een bank goed zit maar vooral dat ik er alleen in en ook weer uit kan komen. Tja en het lukte sterker nog ik zat zelf ook heel erg fijn in deze bank

Dus met ons hoofd in de wolken

Gisterenavond, na het woonneuzen en andere verplichtingen bespraken we onze nieuwe liefde, de witte lederen hoekbank. Ik heb mijn man uit zijn roze wolk gehaald

Nooit had hij erbij stilgestaan dat spijkerbroeken en een witte lederen bank geen goede match zijn, hij had er niet aangedacht dat hij dan niet lekker op de bank hangend zijn avond maal naar binnen kan werken, maar keurig aan de tafel moet gaan zitten….

Wat als je man zijn liefde bekoelt…….. dan ga je zoeken naar mogelijkheden

Vanmorgen heb ik de auto van mijn werkgever eens nader bekeken, deze heeft cremé kleurige witte lederen bekleding en voor een auto van 9 jaar zag dat er goed uit. Natuurlijk waren er duidelijke verkleuringen, maar vaak poetsen gebeurd niet en bij onze huidige gele lederen bank zijn deze verkleuringen er ook. Ik heb vanmorgen wat zitten neuzelen naar ervaringen met wit lederen bankstellen en eigenlijk klinken die allemaal heel positief…..
Maar goed voor ik mijn man weer plaats laat nemen op zijn rose wolk, zijn er ook bokkers die hun ervaring met hun witte bank en het dagelijkse leven en wellicht de problemen waar zij tegenaan gelopen zijn, hier met mij willen delen