Ervaring wit lederen bank

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mizoan

Ervaring wit lederen bank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 12:15

Mijn man en ik hebben al maanden in ons hoofd dat wij een witte lederen bank willen…
Gisteren liepen we er tegenaan <3 , hij was vriendelijk voor de portemonnee :Y) , hij was oogstrelend mooi <3 , mijn man ging proefzitten en zat lekker :D , kon lekker hangen en dat soort dingen.
Toen was het aan mij….. ik ben rugpatiënt en voor mij dus erg belangrijk dat een bank goed zit maar vooral dat ik er alleen in en ook weer uit kan komen. Tja en het lukte sterker nog ik zat zelf ook heel erg fijn in deze bank *\o/* , neksteunen die verstelbaar zijn e.d.
Dus met ons hoofd in de wolken <3 zijn we onze woonneusroute vervolgd. Maar 1 ding was zeker die bank en wij dat was voor elkaar bestemd!

Gisterenavond, na het woonneuzen en andere verplichtingen bespraken we onze nieuwe liefde, de witte lederen hoekbank. Ik heb mijn man uit zijn roze wolk gehaald ;( .
Nooit had hij erbij stilgestaan dat spijkerbroeken en een witte lederen bank geen goede match zijn, hij had er niet aangedacht dat hij dan niet lekker op de bank hangend zijn avond maal naar binnen kan werken, maar keurig aan de tafel moet gaan zitten…. :o

Wat als je man zijn liefde bekoelt…….. dan ga je zoeken naar mogelijkheden
:)*

Vanmorgen heb ik de auto van mijn werkgever eens nader bekeken, deze heeft cremé kleurige witte lederen bekleding en voor een auto van 9 jaar zag dat er goed uit. Natuurlijk waren er duidelijke verkleuringen, maar vaak poetsen gebeurd niet en bij onze huidige gele lederen bank zijn deze verkleuringen er ook. Ik heb vanmorgen wat zitten neuzelen naar ervaringen met wit lederen bankstellen en eigenlijk klinken die allemaal heel positief…..

Maar goed voor ik mijn man weer plaats laat nemen op zijn rose wolk, zijn er ook bokkers die hun ervaring met hun witte bank en het dagelijkse leven en wellicht de problemen waar zij tegenaan gelopen zijn, hier met mij willen delen

Morfeo

Re: Ervaring wit lederen bank

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 12:22

Wij hebben thuis een grote wit lederen hoekbank.
Hij gaat al heel wat jaren mee en is op sommige stukken wel een beetje vaal geworden (8 jaar oud ongeveer), maar zeker geen verkleuring.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 12:23

Bedankt voor je reactie Morfeo.....
En ook geen blauwe plekken als iemand met een nieuwe spijkerbroek op je bank heeft gezeten?

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 12:25

Wij hadden een wat goedkopere. Die hebben we snel weer weggedaan.
Hij verkleurde heel snel en werk ook gelig. Alsof er veel gerookt werd zeg maar. :r
En met blauwe, zwarte of rode kleding kreeg je vlekken.

Voor mij nooit meer een witte leren bank. Naja, helemaal geen wit meer.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 12:28

Hmmmmm >;) dat is inderdaad geen prettige ervaring met wit Zooist

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 12:31

wij hebben een creme kleurige lederen bank en hebben 2 varkens van honden ;) ik neem hem geregeld af met een natte doek. Als ik een nieuwe spijkerbroek heb ga ik vaak op een handdoek zitten :o
Dan blijft ie eigenlijk best mooi.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 15:39

Wij hebben geen wit, maar wel een lichte kleur leren bank!
Geen verkleuringen van spijkerbroeken :) .
Slijtage is gewoon normaal, net als bij een andere bank, al zie je wel goed op een lichte kleur waar het leer wat meer versleten begint te raken, vind ik.

monsterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 15:44

ik was ook aan het kijken naar een wit bankstel en mij is verteld dat je de bank ook kan laten inspuiten met een dergelijk goedje wat je bank beschermt tegen deze vlekken. Het goedje slijt er weer vanaf en je bank kan je weer opnieuw laten inspuiten. Houd er wel rekening mee dat de kwaliteit van het leer ook meespeelt. Hoe goedkoper hoe meer risico je loopt dat je bank verkleurd.

pasdedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 22:02

Ik heb een wit leren bank en hij is nogsteeds wit en ik ben niet echt een goede schoonmaakster, dus het ligt maar net aan welke kwaliteit je koopt denk ik, of mazzel hebben.