Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Oooh de kozijnen en deur zien er echt super uit. Veel beter zo die deuren ipv ramen. Zou onze achterdeur ook graag verbreden (is 75cm breed de doorgang... Wie bedenkt dat?!)
.
Hutcherson schreef:[ [url=m/OMN0XM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze zijn gisteren begonnen aan mn stalmuur. Vandaag verder gegaan. Tis me n raadsel waarom die stenen overdwars liggen. Want in de lengte is de muur dik zat (20 cm) en passen de profielen van de deur precies.
Paarden zijn verhuist. Was een draak van een rit, helemaal via duitsland door wijken geleidt in verband met vele files.
Mri schreef:Hutcherson schreef:[ [url=m/OMN0XM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze zijn gisteren begonnen aan mn stalmuur. Vandaag verder gegaan. Tis me n raadsel waarom die stenen overdwars liggen. Want in de lengte is de muur dik zat (20 cm) en passen de profielen van de deur precies.
Paarden zijn verhuist. Was een draak van een rit, helemaal via duitsland door wijken geleidt in verband met vele files.
Met de stenen in de lengte is de muur niet stevig genoeg
Hutcherson schreef:Mri schreef:
Met de stenen in de lengte is de muur niet stevig genoeg
Dat hoop ik dan maar (dat dit de goede keuze was van die heren).
Ze weten niks van paarden maar vinden ze machtig mooi![]()
Maar ik vraag vanmorgen hoe ze dit bedacht hebben... Om ze in de breedte te leggen ipv hoe ik ze als voorbeeld klaar had gelegd, en toen zei die: das met jullie overlegt.... Wauw..denk dat ik dan dement aan het worden ben