Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_arola schreef:Wat is de grote Hedwig toch leuk om te bouwen! Ben er nu 3 avonden mee bezig, elke keer wat en nu de boeken klaar.
Net deze nog binnen gekregen, wil ik gaan combineren met het vogelhuisje.
[ [url=m/OMZI58.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dammie schreef:Deze lijkt mij leuk voor in de kerstboom https://www.lego.com/nl-nl/product/ging ... ents-40642 .
haffiefreak schreef:Ik heb een vraag, ik zag dat Temu nu ook lego heeft.
Hebben jullie ervaringen om hier te bestellen?
Ik was opzoek naar een aantal legoplaten. Groen, grijs en deze zijn op marktplaats nog best prijzig. Het maakt niet heel veel uit of het geen echte lego is, maar de echte lego moet hier wel oppassen.
Tazzey schreef:haffiefreak schreef:Ik heb een vraag, ik zag dat Temu nu ook lego heeft.
Hebben jullie ervaringen om hier te bestellen?
Ik was opzoek naar een aantal legoplaten. Groen, grijs en deze zijn op marktplaats nog best prijzig. Het maakt niet heel veel uit of het geen echte lego is, maar de echte lego moet hier wel oppassen.
Wat ik van mijn neefje begrijp past het slecht of niet en is de kwaliteit heel slecht. Ik zou ook geen plastic spul van dat soort sites bestellen, het zit vol met weekmakers en andere chemische bende die niet voor de Europese markt goedgekeurd is. Daar komt bij dat de werkomstandigheden in die fabrieken niet heel fijn zijn.