Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Ik ben trouwens overstag gegaan en heb mijn vivisectie ingeruild voor een vent 2 plus. Echt heel blij mee
Silvia schreef:Zertab schreef:Ik ben trouwens overstag gegaan en heb mijn vivisectie ingeruild voor een vent 2 plus. Echt heel blij mee
Vivisectie ?![]()
Zelf heb ik sinds een paar maanden een iWatch 8 en mijn vriend sinds vandaag een Polar Ignite 3, dus ik kan mooi vergelijken. De eerste indruk is dat de Polar echt gericht is op sportprestaties/ gezondheid en de iWatch vooral op algemeen gebruik cq gadgets zoals kunnen betalen en allerlei apps.
Ik was meteen jaloers op de hartslagzones die standaard op de Polar zitten maar ik vond gelukkig al snel een app voor de iPhone die dat ook laat zien.
Een groot voordeel van de iWatch vind ik dat je die kunt configureren op je telefoon, bij de Polar kan dat alleen op het horloge zelf. Ik ben benieuwd welke opvallende verschillen er de komende tijd nog meer aan het licht komen.
Needje schreef:Dacht dat de nieuwe Watch ook hartslagzones had?
Edit
[ [url=m/LtcGbo.png]Afbeelding[/url] ]
VWestra schreef:Werkt dat prettig het navigeren?
M’n vivoactive 4s is stuk(gevallen) en twijfel nu over de Fenix 7 s Veel duurder maar wel mooi en navigatie beter dan de vivoactive. Iemand hier specifiek ervaring met de overstap of de fenix?