@Escada echt heel vervelend
Kwam die aanslag van 4000 als een verrassing? Lijkt me dat daar dan ook een regeling voor mogelijk moet zijn? En je zegt we, dat is jij en je partner? Dan is het 2000 pp of zoiets... ook heftig maar klinkt al minder erg
maar dan nog denk ik daar moet een mouw aan te passen zijn...
Misschien familie die kan bijspringen?
Citaat:
Ik gebruik wel eens snappcar.
Mijn auto is er in september uitgegaan.
Tel de kosten van je auto (afschrijving, verzekering, onderhoud, belastingen etc.) bij elkaar op en deel het door 12.
Daarna heb ik een ns dalvoordeel abbo genomen (grofweg €5 per maand) voor 40% korting buiten de spits en in het weekend.
Af en toe huur ik een auto.
Gemiddeld genomen zit ik ruim onder de kosten van het hebben van een eigen auto.
Dus ik blijf het even zo doen.
Dat is bij mij zo ongeveer ook de bedoeling. Bij mij in de buurt zijn vrijwel geen Snappcar mensen, wel MyWheels.
Ik heb jaren geen auto gehad toen reed ik met Greenwheels als ik een auto wilde gebruiken. Werkte prima. Maar met nachtdiensten / avonddiensten wilde ik toen toch weer een auto en ook makkelijker met naar het paard op en neer wat ik toen nog had. Denk dat ik het nu wel ga redden zonder auto mbv leenauto en OV / electrische fiets. Hoef niet meer standaard lange afstanden af te leggen of zonder planning. Scheelt natuurlijk ook erg dat ik geen kind meer naar allerlei sport- en aanverwante dingen hoeft te brengen